וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון על זימונו לנבחרת הצעירה: "זה הכבוד הכי גדול"

חמישה שחקני בני יהודה זומנו לנבחרת הצעירה, ביניהם הקשר, לו זה זימון בכורה. "גם הקבוצה צריכה לקבל קרדיט". לוזון ימשיך להתרשם מקונאטה

תחושת גאווה גדולה הורגשה הבוקר במשרדי מועדון בני יהודה, זאת לאחר שפורסם סגל הנבחרת הצעירה אליה התברר כי לא פחות מחמישה משחקני הקבוצה זומנו על ידי המאמן מוטי איווניר למחנה האימון בן יומיים שיתקיים השבוע כהכנה לקראת המשך המשחקים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2009 לנבחרות עד גיל 21.

שחקני בני יהודה שזכו לזימון הם: תמיר כחלון, עוז ראלי, לירוי צעירי, קובי מויאל ותומר חמד. בהודעה רשמית שפרסמה הנהלת הקבוצה נכתב: "מועדון בני יהודה גאה לשלוח חמישה משחקני הקבוצה לסגל הנבחרת האולימפית.מדובר בשחקנים צעירים ומוכשרים ואני בטוחים כי ייצגו את המועדון והמדינה בכבוד רב".

בעוד שארבעת חבריו האחרים כבר זכו ללבוש את המדים הלאומיים במהלך הקמפיין האחרון, עבור הקשר תמיר כחלון זהו זימון בכורה לנבחרת. כחלון, שהיה אחד מהברגים המרכזיים במסע ההישארות הנפלא של בני יהודה בעונה שעברה, נשאר צנוע כהרגלו ולא יצא מכליו. היום הוא אמר לוואלה! ספורט: "אני כבר מחכה לשחק בנבחרת, ברור שאני מתרגש, זה עוד צעד בדרך להגשמת המטרות שלי כשחקן. אין דבר יותר גדול מאשר לתרום ולתת לנבחרת ולמדינה. זה הכבוד הכי גדול שיכול להיות לשחקן כדורגל. אני חושב שגם בני יהודה צריכה לקבל קרדיט על זה שחמישה שחקנים שלה מזומנים לנבחרת והמועדון בהחלט צריך לקבל על זה את הקרדיט והמחמאות.

"זו תחושה עצומה של גאווה", הוסיף כחלון, "ללבוש את מדי הנבחרת זה אחד הדברים שהכי גורמים לגאווה. עכשיו אצטרך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי, אעשה מה שהמאמנים יגידו והכי חשוב ליהנות ממה שעושים".

הקשר הצעיר שכמעט עזב את השכונה במהלך העונה שעברה מעדיף להסתכל קדימה ולא להתעסק שוב בסיפור ההישארות המרתק עליו חתומים הוא וחבריו: "ההישג של העונה שעברה היה ונגמר, זה כבר פאסה. צריך להסתכל קדימה ולקחת את הדברים הטובים שעשינו ולהמשיך הלאה. אנחנו צעירים וכל העתיד עוד לפנינו. כרגע השאיפות הן לתת עוד עונה טובה בבני יהודה ולא להיקלע למצב בו היינו בשנה שעברה. השאיפה היא גם ליהנות כמה שיותר ממה שאנחנו עושים. אני אף פעם לא דואג, האל שומר עליי מלמעלה".

לוזון עדיין לא החליט לגבי קונאטה

הבלם ג'יבריל קונאטה, יליד מאלי, ינחת הלילה בישראל ויצטרף החל מיום שני לאימוני הקבוצה. קונאטה כבר נבחן במדי הזהובים במהלך מחנה האימון בהולנד, אך המאמן גיא לוזון ביקש להתרשם ממנו לתקופה נוספת בטרם יוחלט מה יהיה של הבלם עתידו בקבוצה.

לאור הצלחת פיילוט מחירי הכרטיסים והמנויים של העונה שעברה, החליטה הנהלת המועדון לגבות מחירים אחידים עבור המנויים והכרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה, למרות שההתאחדות לכדורגל הסירה תמיכתה בהנהלה בעניין זה. מחיר מנוי לעונה הקרובה יעמוד על מחיר של 550 ש"ח, אחיד לכל גיל ובכל שערי האצטדיון, למעט שער 1 ותא כבוד. חברי ארגון האוהדים החדש, יקבלו הנחה נוספת ברכישת המנוי השנתי. מחיר הכרטיס ימשיך להיות אחיד גם העונה ויעמוד על 45 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully