וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ תחנוך את אולמה החדש במשחק מול אולימפיאקוס

3.8.2008 / 14:24

הקבוצה היוונית, שבנתה את הסגל הכי מרשים באירופה בקיץ, תפגוש את הקבוצה מעיר היין. זיו ארז: "לא ממעיט בערכם, אבל אפשר לנצח"

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) כי תחנוך את אולמה החדש במערב העיר, שיקרא 'בית מכבי' בו תתחיל לשחק החל מהעונה, במשחק אימון מול אולימפיאקוס היוונית בחמישה באוקטובר. הקבוצה היוונית תשהה בארץ במשחק הוקרה ליותם הלפרין וניקולה וויציץ' יום קודם לכן, ובהסכם שהתגבש בימים האחרונים הוחלט שהיא תישאר יום נוסף ותשחק מול הקבוצה מעיר היין. מי שעזרה לראשון בקיום המשחק היא מכבי תל אביב.

אולימפיאקוס עברה העונה את אחד השדרוגים הגדולים. סגנית אלופת יוון, אותה מאמן פנאיוטיס יאנאקיס, מאמן נבחרת יוון, צירפה לשורותיה את יותם הלפרין וניקולה וויציץ' ממכבי תל אביב, זוראן ארצג הענק מז'לז'ניק, תיאו פאפאלוקאס מצסק"א מוסקבה, איגור מילוסביץ' מהכוכב האדום ומיכאליס פלאקנוס מריאל מדריד. מעל כולם בולט הרכש ג'וש צ'יילדרס מאטלנטה הוקס, שהוביל את הקו של מעבר שחקנים מה-NBA לאירופה.

"זה כבוד גדול למכבי ראשון לציון לשחק מול יריבה כזו", אמר מאמנה החדש של הקבוצה זיו ארז, "בפתיחת עונה חדשה ולחנוך עימה את האולם החדש שלנו". מבחינה מקצועית הוסיף המאמן: "מכל משחק יש לנו מה להשיג וללמוד. בכל משחק אפשר לנצח. מה שכן אני ממש לא ממעיט בערכם, יש להם שחקנים מעולים".

ראשון סיימה העונה 20 שנה בהם שיחקה בליגת העל באולם בשכונת גן נחום. האולם זכה לראות את הקבוצה מגיעה פעם אחת לגמר הפלייאוף בעונת 1990/1, ועוד כמה שנים יפות בתחילת שנות ה-90. בשנים האחרונות הרבתה לשהות במרכז הטבלה של ליגת העל, כשהכספים הגדולים שהושקעו בה בשנות ה-90 נשארו נחלת העבר, אך בעונת 2005/6 רשמה עונת שיא והגיעה עד לפיינל פור. האולם בגן נחום הכיל 1,350 מקומות. האולם החדש יכיל 1,900 מקומות עם אופציית הגדלה ל-2,500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully