וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיינל פור של סמואל אטו

אם חלוצה הקמרוני ישוחרר בסופו של דבר מברצלונה, הרי שהוא יסכים לעבור לאחת מארבע קבוצות: מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, מילאן או אינטר

חלוצה הקמרוני של ברצלונה, סמואל אטו, עדיין מתנדנד בענק הקטאלוני. כשפפ גווארדיולה מונה למאמנה החדש של הקבוצה הוא נשמע נחרץ בעניינו של אטו, בדיוק כמו עם רונאלדיניו, ואמר כי מקומו של אטו הוא מחוץ לקבוצה החדשה שהוא בונה. אלא שלאחרונה הסתמנה תפנית כשראשי בארסה טענו כי כל האופציות בעניינו של החלוץ עדיין פתוחות.

גם גווארדיולה השתכנע שאולי יש לאטו עדיין מה לתרום. המתנגד הגדול להשארתו של אטו בקבוצה הוא המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין. אם הקמרוני יעזוב בסופו של דבר הרי שהוא הרכיב לעצמו רשימה של ארבע פייבוריטיות אליהן יסכים ללכת, קבוצות בסדר גודל של ברצלונה. אחרי ששמו עלה בהקשר של רומא וגם ולנסיה הביעה התעניינות, הסביר אטו לסוכנו באופן שלא משתמע לשתי פנים כי הוא לא יעבור אליהן.

מנצ'סטר יונייטד, שמחפשת נואשות אחר חלוץ וצ'לסי, שגם עלתה כמועמדת להנחית את אטו אצלה, הן הקבוצות האנגליות אליהן מוכן החלוץ לעבור. גם אל שתי המילאנזיות, אינטר ומילאן, מסכים הקמרוני לחבור. אלא שמילאן לא מסכימה להפריש עבורו 30 מיליון יורו, בעוד שאינטר לא צריכה כרגע חלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully