וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאק חתם בליגה השנייה בהולנד, עזרן לא ינותח שוב

המגן, שהיה מועמד למכבי ת"א, הצטרף ל-ווינדהאם. בקבוצה החליטו שיניב עזרן לא יעבור ניתוח, כדי שלא יושבת ל-5 חודשים נוספים

פרשת צירופו הארוכה של המגן היהודי-הולנדי, סיאק פולאק, למכבי תל אביב הסתיימה ככל הנראה, לאחר שהשחקן חתם לבסוף לשנתיים בקבוצת ווינדהאם מהליגה השנייה בהולנד. פולאק, שסבו היה יהודי ניצול שואה, התבקש על ידי ראשי מכבי להציג מסמכים המוכיחים את יהדותו. הוא ניסה בחודש האחרון להשיג את האישורים הנדרשים, אולם כשהבין כי הליך קבלת האזרחות הישראלית יגרום לו לאבד את דרכונו ההולנדי, החליט לוותר וחתם כאמור בווינדהאם.

"הרגשנו שהתהליך לוקח זמן רב מדי, ככל שעבר הזמן העניין הלך והתמסמס", אמר הבוקר גורם בכיר בהנהלת מכבי בהתייחסו לפרשת המגן ההולנדי. "לא הרגשנו שפולאק עושה את כל המאמצים להביא את המסמכים הדרושים. כרגע זה נראה שאורי שטרית יהיה המגן של מכבי תל אביב ויש לנו גם את תום מנשרוב שמגלה יכולת לא רעה ושיחק כמגן שמאלי בעונה שעברה ברמת השרון. כמובן שיכולים להשתנות דברים ואם חיים מגרלשווילי יחליט לוותר על תענוגות החיים בהולנד ולהפחית מדרישות שכרו ייתכן ונצרף אותו בסופו של דבר לקבוצה", הוסיף אותו גורם.

מי שימשיך את תקופת המבחנים שלו במכבי הוא המגן היהודי-צרפתי לורן מנואל. מנואל שיחק באוניברסיטת בראון האמריקאית ואף נבחר לאחרונה לקבוצת על ידי ניו יורק רד בול מליגת ה-MLS במסגרת הדראפט של ליגת הקולג'ים בארצות הברית. המגן בן ה-22, שמתגורר בניו יורק, מעדיף בשלב זה לא לחתום על חוזה ארוך טווח ב-MLS כמתבקש בתקנון הליגה וכעת הוא בודק אופציות שונות ברחבי אירופה. בשבוע הבא ייצא השחקן למבחנים בפורטסמות האנגלית.

בן שמעון יתרשם מג'ונסון במשחק האימון

חלוץ מכבי תל אביב, יניב עזרן שב אמש (שבת) מאיטליה, שם נבדק אצל מספר רופאים וקיבל חוות דעת נוספות לגבי מצב ברכו הפצועה. בשלב זה הוחלט בהנהלת המועדון כי עזרן לא ינותח שוב בברכו אלא יעבור הליך שיקומי בישראל. נראה כי הוא צפוי לחזור תוך חודש וחצי עד חודשיים למגרשים. עזרן, שנבדק לפני עשרה ימים אצל פרופסור מרטנס בבלגיה, קיבל המלצה לנתח שוב את ברכו, אולם במכבי העדיפו שלא להשביתו לחמישה חודשים נוספים.

החלוץ איליה יבוריאן ימריא ביום שני בבוקר לקפריסין כדי להינשא לבחירת לבו. במכבי ינסו להאיץ את הליך קבלת האזרחות של יבוריאן בכדי שיוכל להירשם כשחקן ישראלי ובמטרה לפנות מקום לזר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully