וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות פז, קובי

בריאנט עשה מה שרצה, ארה"ב המשיכה להפגין יכולת טובה לקראת בייג'ינג, ו"הדרים טים" לא התקשו להביס את רוסיה ובלאט 68:89

ההכנות לקראת טורניר הכדורסל של אולימפיאדת בייג'ינג נכנסו היום (ראשון) להילוך גבוה. נבחרת ארצות הברית, שהביסה כל יריבה שפגשה עד כה במסגרת הכנותיה, התעמתה עם אלופת אירופה, רוסיה, משוכה גבוהה יותר מקנדה או טורקיה מולן לא התקשתה. ובכן, עימות של ממש לא היה. ה"דרים טים" הוכיחו שהם בכושר טוב, וניצחו את שחקניו של דייויד בלאט בתוצאה 68:89.

הפתיחה הייתה צמודה, כשאנדריי קירילנקו נוטל את המושכות בשורות הרוסים, ומנגד האמריקאים נסמכו על דווין וייד. ארצות הברית פתחה הפרש קטן בזכות הגנה טובה של קובי בריאנט, 17:29, בתום הרבע הראשון. ברבע השני לא הצליחו הרוסים לצמק את התוצאה, למרות משחק פושר מצד לברון ג'יימס וחבריו. בריאנט כיכב עם הטבעה וירטואוזית, רכבת החילופים של המאמן מייק ששבסקי נמשכה, וארצות הברית הוליכה 31:46 במחצית.

בתחילת הרבע השלישי האמריקאים הגבירו קצב ועלו ליתרון 19, אבל אז ג'יי.אר. הולדן התעורר וצימק למינוס 10. קירילינקו חגג בהתקפה על כרמלו אנטוני, וששבסקי הכניס מיד את דווין וייד. רק קובי המשיך בקצב שלו, ועשה בהתקפה ובהגנה כבשלו, לקול תשואות הקהל. שלשות של מייקל רד השאירו את היתרון דו ספרתי, והאמריקאים ניצלו את משחק המעבר המהיר שלהם כדי להוביל 51:70 בתום השלישי. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, והתנהל בקצב איטי, עד לסיום בו ניצחו האמריקאים 68:89.

בלטו בארצות הברית: קובי ברינאט 19 נקודות, כרמלו אנטוני 17, דווין וויד 16. בלטו ברוסיה: אנדריי קירילנקו 18 נקודות, ג'יי.אר. הולדן 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully