וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מעוניינת בבארט ג'וניור

3.8.2008 / 9:39

שחקנה של עירוני אשקלון בעונה שעברה, מעורר עניין במחזיקת הגביע ועשוי להצטרף: "השילוב בינו לבין נעימי היה דבר גדול בעונה שעברה"

הפועל ירושלים עסקה בשבועות האחרונים בחיפוש אחר שחקן אמריקאי גבוה שישלים את הקו הקדמי שלה, אך בראיונות הזכיר המאמן גיא גודס כי בכוונתו לחזק את הסגל בגארד זר נוסף. המועמד המוביל לחיזוק העמדה הזאת בירושלים הוא שחקנה של עירוני אשקלון, סטיב בארט ג'וניור, שניצח בעונה שעברה שלוש פעמים את ירושלים ופעם אחת את מכבי תל אביב עם גודס. בבארט ג'וניור מעוניינת גם קבוצה נוספת בחו"ל, וגם עירוני אשקלון, קבוצתו בעונה שעברה, אך בשלב זה נראה כי הסכומים שמבקש השחקן ימנעו ממנו להגיע לאשקלון.

בארט ג'וניור (24, 1.85), הוא בנו של סטיב בארט, ששיחק בעבר במכבי ראשון לציון. הוא החל את הקריירה האירופאית שלו במדי אולימפיה פטראס היוונית ואת העונה שעברה החל באיניס נובארה מהליגה השנייה באיטליה והגיע לאשקלון במחזור השישי, שם שיתף פעולה עם יובל נעימי, שחקן ירושלים בעונה הבאה. הוא רשם במדיה 21 נקודות ו-3.4 אסיסטים למשחק. גורם בירושלים אישר את הידיעה ומסר: "השילוב בין בארט ג'וניור לנעימי היה דבר גדול בעונה שעברה, וזה בהחלט דבר שאנחנו רוצים גם פה בירושלים".

כאמור, בירושלים ממשיכים לחפש אחרי חיזוק בעמדת הסנטר, כשכריס ברג'ס, שכבר סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, סיכם בקבוצה מאוקראינה ולא יגיע ככל הנראה. שון פרואיט, שבו צפה גיא גודס בלאס וגאס, ממשיך להיות מועמד למרות שמנהל מגעים גם עם קבוצה מהליגה האיטלקית. עד כה החתימה ירושלים העונה את עומאר סניד, ראשון קלארק ויובל נעימי, והם מצטרפים לשרון ששון, ארז מרקוביץ', יהוא אורלנד וטימי באוורס שכבר חתומים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully