וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו זכתה בסופרקאפ הצרפתי

שבוע לפני פתיחת הליגה, הקבוצה של לורן בלאן מניפה תואר ראשון, לאחר שגברה 4:5 בפנדלים על הדאבליסטית ליון. 90 הדקות הסתיימו ב-0:0

הליגה הצרפתית תיפתח כבר בשבוע הבא (המוקדמת ביותר מבין הליגות הבכירות), והערב (שבת) נערך הסופרקאפ הצרפתי. הדאבליסטית ליון פגשה את סגנית האלופה, בורדו, בקרב על התואר הראשון המחולק העונה בארץ הבאגט. הקבוצה של לורן בלאן ניצחה בפנדלים 4:5 לאחר 90 דקות מאופסות וזכתה בגביע.

האם זו הסנונית שמבשרת את הבאות או שמא מעידה חד פעמית של הקבוצה של המאמן החדש של ליון, קלוד פואל? בשנה שעברה הצליח אלן פראן להוביל את ליון בקושי רב לאליפות שביעית ברציפות בליג1, אבל זה לא קרה לפני מאבק עיקש שנתנה הקבוצה מעיר היין.

הערב שתי היריבות נפגשו באצטדיונה של בורדו, שבאן דלמה. שלל הכוכבים על המגרש לא הצליחו למצוא את הרשת, ואחרי שעה וחצי של משחק הלכו שתי הקבוצות לבעיטות הכרה מ-11 מטרים מורטות עצבים. קאבנגי החטיא את הבעיטה הראשונה, אבל ליון לא ניצלה זאת. במצב של שוויון 6:6 בפנדלים, לאחר שגם דויד בליון מבורדו וסידני גובו ופאביו גרוסו לא מוצאים את הרשת הגיעו הבעיטות המכריעות. סולימאני דיווארה כבש, כריס, בלמה הברזילאי של ליון, החטיא, ושחקני בורדו רצו לחגוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully