וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימו את בורמיו בהצלחה

2.8.2008 / 19:39

במשחקה האחרון על אדמת איטליה, שוב נראתה ישראל טוב וניצחה את נבחרת פולין ומולי קצורין 76:86. הנבחרת תשוב ארצה ביום שני

נבחרת ישראל סיימה הערב (שבת) את השתתפותה בטורניר בורמיו עם ניצחון 76:86 על נבחרת פולין אותה מאמן מולי קצורין. המפגש היה טעון מעט לאחר שקצורין העביר לפני כשבוע ביקורת נוקבת על התנהלותו של צביקה שרף וליאור אליהו בהכנה לקראת הקמפיין הנוכחי, וקרא לשניהם לשנות את ההתנהגות. מי שלא שותף בנבחרת היה עידו קוז'יקרו החולה. הנבחרת תחזור ארצה ביום שני, כשבאמתחתה שלושה ניצחונות והפסד אחד לנבחרת איטליה. בהמשך החודש תערוך הנבחרת שלושה משחקי הכנה מול בלגיה ותצא לטורניר באסטוניה.

ישראל פתחה את המשחק עם הלפרין, טפירו, ווטסון, נאור וגרין. ישראל פתחה טוב מאוד את המשחק, ושלשות של מאיר טפירו ויותם הלפרין נתנו לה יתרון 8:13, 5 דקות לסוף הרבע הראשון. הנבחרת של צביקה שרף המשיכה להראות הרבה יעילות התקפית, ושמרה על היתרון עד לסוף הרבע 15:18, כאשר לקראת סוף הרבע סופג יניב גרין חבטה באף.

הפולנים פתחו את הרבע השני עם מבול של שלוש שלשות ופתחו יתרון בן 4 נקודות ששימח את קצורין על הספסל. מי שלקחו את הנבחרת על עצמם הם שני הצעירים של מכבי תל אביב, ליאור אליהו, שספג הרבה ביקורת מקצורין על התנהגותו, ועומרי כספי, והאתלטיות של שניהם נתנה לישראל יתרון מבטיח במחצית: 30:41.

ישראל עלתה ליתרון השיא שלה, בן 15 נקודות, עם פתיחת המחצית השנייה, אך אז הפולנים ענו בריצת 0:11, בעיקר בגלל שתי עבירות טכניות של מאיר טפירו. הנבחרת שוב הראתה שריצות לא שוברות אותה, והלכו עמוק אל שחקני הפנים שנראו טוב במחצית הראשונה כמו במשחקים הקודמים, אך במחצית השניה לא הצליחו לגרום לנבחרת לברוח שוב ובסוף הרבע השלישי רק 51:56 לישראל.

ישראל הלכה בתחילת הרבע הרביעי אל עמית תמיר, שמנע מהפולנים לנגוס עוד בהפרש ולחזור למשחק. שלשה שלו נתנה לישראל יתרון 55:67, 6 דקות לסיום. המומנטום שיצר תמיר המשיך בהגנה טובה ואגרסיבית שעזרה לנבחרת לגמור את המשחק ולהעלות ליתרון של 16 נקודות, ולהפוך את הדקות האחרונות לגארבג' טיים. 76:86 לנבחרת ישראל בסיום, וטורניר מוצלח ביותר לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה.

קלעו לישראל: אליהו 17, הלפרין 11, תמיר 9, כספי 9, טפירו 8, לימונד 7, אוחיון, נאור וגרין 5, פניני וכהן 4, רוט 2, חנוכי ו-ווטסון שותפו אך לא קלעו.

עוזר המאמן החדש של הנבחרת, יורם חרוש, היה מרוצה בסיום. "אנחנו מרוצים מאוד מהמחנה, ומהטורניר. ככל שאנחנו משחקים יש התקדמות בהגנה. היום קיבלנו 20 נקודות במתרפצות שזה לא קרה לנו לפני. שחקנים נכנסים לכושר, אבל זה עדיין רחוק ממה שאנחנו מצפים וממה שיהיה עד ה-2 בספטמבר".

  • עוד באותו נושא:
  • פולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully