וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס גרהאם חתם במכבי ראשל"צ

הקבוצה של זיו ארז החתימה את הפורוורד (24, 2.03) בוגר מכללת סאותרן ג'ורג'יה, שרשם העונה ממוצעים של 16.8 נק', 7 ריב' ו-1.7 חס' למשחק

מכבי ראשון לציון עשתה היום (שבת) צעד נוסף לקראת השלמת הסגל לעונה הבאה, כאשר החתימה את הפורוורד לואיס גרהאם ששיחק בעונה שעברה במכללת ג'ורג'יה סאות'רן. השחקן 24, 2.03, רשם בעונתו האחרונה במכללה, שנחשבת קטנה, 16.8 נקודות, שבעה ריבאונדים ו-1.7 חסימות למשחק. החתמתו באה אחרי שהמגעים עם אנדודי איבי כשלו עוד בתחילת השבוע שעבר.

השחקן נרשם במחברות הסקאוטינג של ה-NBA בזכות עונה ראשונה די טובה ל'פרשמן', עם 8.6 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק, אך לא הצליח להתפתח יותר מדי כמו שחזו לו. הוא נחשב לשחקן מאוד אתלטי שאף שיפר בשנתיים האחרונות את האחוזים שלו מחוץ לצבע ויכול גם לזרוק משלוש. הוא ישחק לצידו של ג'יימס יוז ויצור קו קדמי אתלטי מאוד בראשון.

גרהאם הוא הזר השלישי שחותם בראשון אחרי ג'יימס יוז וקן טוט, שישלימו ביחד שלישיית זרים מאוד צעירה. השלושה מצטרפים לסגל ישראלי מבטיח שכולל את עודד שעשוע, אבי סוכר, גילי מוסינזון, איתי לב, אופיר פרחי ורז זהביאן, שאמורים ליצור קבוצה שתנסה להיאבק בצמרת העונה. בראשון מחפשים כעת זר רביעי שישלים את הסגל בעמדת הגארד-פורוורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully