וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה את אוקראינה 75:76 במשחקי דירוג 9-12

נבחרת הנוער של דני פרנקו גברה על מקבילתה האוקראינית 75:76 בסיומו של מותחן גדול. תתמודד מול נבחרת טורקיה על מקומות 9-10

נבחרת הנוער פגשה הערב (שבת) את נבחרתה המקבילה של אוקראינה, למשחק על מקומות הדירוג 9-12 באליפות אירופה. האוקראינים פתחו חזק, וריצת 2:16 באמצע הרבע הראשון הובילה אותם ליתרון 18:31 בסיומו. ברבע השני אור עידה טמיר אריאלי ואלעד ונטורה ייצרו נקודות, הנבחרת הידקה את ההגנה, והיתרון האוקראיני הפך לחד ספרתי. דקות טובות של יותם שירן סייעו לנבחרת לרדת למחצית בפיגור 46:36.

אלא שנבחרתו העיקשת של דני פרנקו לא ויתרה, והודות לדקות מצוינות של טמיר אריאלי הורידו את הנבחרת עם פיגור מינימאלי לקראת הרבע האחרון. שלשה של בן רייס 7 דקות לסיום העלתה את הנבחרת ליתרון ראשון מזה הרבה זמן. המשחק המשיך ללכת צמוד, כשעוד שתיים של רייס צמצמו את הפער האוקראיני לנקודה בלבד, 26 שניות לסיום.

אוקראינה החטיאה מהעבר השני, וכרמל בוכמן העלה את הנבחרת ליתרון נקודה, 8 שניות לסיום. האוקראינים הלכו לבורנקו, שהחטיא, ונבחרת הנוער הישראלית מנצחת בסיום דרמה גדולה 75:76. את הישראלים הובילו טמיר אריאלי ויותם שירן עם 16 נקודות כ"א, כשבן רייס מוסיף 14 משלו, הרבה מהן ברגעים המכריעים. כרמל בוכמן סיים עם 8 נקודות, 7 ריבואנדים ו-4 אסיסטים. הנבחרת של פרנקו תתמודד מול טורקיה שגברה על איטליה 73:80, בקרב על מקומות 9-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully