וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושקים בשלב הבתים

כשהן יודעות מה היריבות האפשריות שלהן, 28 קבוצות תילחמנה על מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. הנה מערך הסיכויים לקראת מפגשי אמצע השבוע

כשהן יודעות את מי הן עשויות לפגוש בשלב הבא של מוקדמות ליגת האלופות, הקבוצות, שכבר נפגשו בשבוע שעבר, מגיעות לגומלין רעבות כדי להשיג את הכרטיס. לא מעט משחקים חד צדדיים ישוחקו כעת, אך הנה מעט על מה שהולך להיות בכל משחק.

ונטספילס (לטביה) - בראן (נורבגיה). המשחק הראשון הסתיים ב-0:1 לקבוצה הנורבגית וכעת היא תשלים את המשימה עם ניצחון חוץ שיבטיח לה מפגש מול מארסיי (ההימור: 2)

קאונאס (לטביה) – ריינג'רס (סקוטלנד). המשחק הראשון הסתיים בצורה מאכזבת לסקוטים, שסיימו ב-0:0 אך כעת הכל מונח על כתפם והם חייבים להשיג ניצחון כדי להעפיל לשלב הבא. (ההימור: 2)

באטה בוריסוב (בלארוס) - אנדרלכט (בלגיה). הבלגים הופתעו במשחק הראשון מול היריבה והפסידו 2:1. כעת אין שום מצב שהם לא יסיימו עם ניצחון (ההימור: 2)

דינמו טביליסי (גיארוגיה) - פנאתינייקוס (יוון). היוונים הרשימו במשחק הראשון עם 0:3 מבטיח וכעת הם יכולים להוריד את הרגל מהגז כי הם עם רגל וחצי בשלב הבא (ההימור: איקס)

דינמו קייב (אוקראינה) - דרוגהדה יונייטד (אירלנד). אחרי העונה האחרונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, דינמו קייב תעשה צעד נוסף לשחזור ההישג ותנצל 1:2 מהמשחק הראשון (ההימור: 1)

ראפיד וינה (אוסטריה) - אנורתוזיס (קפריסין). הקפריסאים לא השאירו שום סיכוי לראפיד וינה במשחק הראשון והביסו אותם 0:3. כעת יהיה מאוזן יותר, למרות שאנורתוזיס תעלה (ההימור: 1)

מודריצה (בוסניה) - אלבורג (דנמרק). אחרי שניצחה בקלות 0:5 במשחק הראשון, אלבורג תרצה להשלים את העבודה ולא תתקשה לעשות אותה מול הקבוצה הבוסנית החלשה (ההימור: 2)

ארטמדיה פטרזלקה (סלובקיה) - טמפרה יונייטד (פינלנד). למרות שהמפגש הזה אמור היה להיות שקול, ארטמדיה ניצחה 1:3 במשחק הראשון. כעת טמפרה תכפה תיקו, שלא יעזור לה הרבה (ההימור: איקס)

באזל (שוויץ) - גטבורג (שבדיה). המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים ב-1:1 וגם כאן טענו שיהיה מפגש צמוד שכן שתי הקבוצות דומות ברמתן. אלא שהפעם באזל תשים את הרגל על הגז ותנצח (ההימור: 1)

ספרטה פראג (צ'כיה) - שריף טיראספול (מולדובה). הקבוצה הצ'כית הסתפקה ב-0:1 במשחק הראשון ולא אמור להיות לה שום קושי להשלים את המשימה כעת בבית (ההימור: 1)

פרטיזן (סרביה) - אוניברסיטטה (אזרבייג'אן). הסרבים התקשו במשחק הראשון וסיימו ב-1:1 אך הפעם בבית מול הקבוצה האזרית החלשה הם ינצחו (ההימור: 1)

דינמו זאגרב (קרואטיה) - דומז'אלה (סלובניה). למרות שחשבנו שהמפגש הראשון יהיה שקול יותר, זאגרב ניצחה בקלות 0:3. הפעם היא תוריד את הרגל מהגז ותסיים בתיקו (ההימור: איקס)

בודאפשט (הונגריה) – פנרבחצ'ה (טורקיה). פנר ניצחה במשחק הראשון 0:2 חלק וגם במשחק השני היא לא אמורה להיתקל בבעיות (ההימור: 2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully