וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלים את הטורים

רגע לפני שהכדורגל הישראלי חוזר, הנה הזדמנות כמעט אחרונה להמר על הליגות השונות באירופה שמשוחקות. הנה שני טורים שיכניסו לכם כמה מזומנים לארנק

טור מספר 1, 3 משחקים, יחס 7.992 (100 ש"ח יניבו 799 ש"ח)

משחק מספר 2: אמקאר פרם – ספרטק נאלצ'יק. על אף העובדה שאמקאר פרם לא הצליחה לנצח בשלושת המשחקים האחרונים שלה, היא עדיין נמצאת במקום השני אחרי 15 מחזורים ורחוקה שתי נקודות בלבד מרובין קאזאן הראשונה. מול ספרטק נאלצ'יק היא אמורה לשוב למסלול הניצחונות. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 10: פ.צ. ציריך – יאנג בויז. אחרי שני מחזורים ציריך עם מאזן של שני ניצחונות והפסד בעוד יאנג בויז עדיין מחפשת את הניצחון הראשון אחרי תיקו ושני הפסדים. יאנג בויז, שסיימה בעונה שעברה במקום השני, רוצה לנצח סוף סוף אך בשלב הזה היא תסתפק גם בתיקו. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 44: טרלבורג – אורברו. בין שתי הקבוצות מפרידה נקודה אחת בלבד לטובת טרלבורג בליגה השבדית. השתיים גם לא ניצחו בשני המחזורים האחרונים, אך כעת הביתיות תעזור לטרלבורג להשיג ניצחון מוראלי חשוב. ההימור: 1 (1.85)

טור מספר 2, 3 משחקים, יחס 9.027 (100 ש"ח יניבו 903 ש"ח)

משחק מספר 67: אינטר טורקו – טי.פי.אס טורקו. אינטר טורקו היא המוליכה של הליגה הפינית ובינתיים היא שמרה על אפס במאזן ההפסדים שלה. במחזור האחרון היא סיימה בתיקו מול רובאניימי אך כעת היא תשוב למסלול הניצחונות. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 70: אינטרבלוק – קופר. שתי הקבוצות לא ממש תלכנה על האליפות העונה בסלובניה ושתיהן עדיין מחפשות את הניצחון הראשון אחרי שני מחזורים בלבד. קופר, שסיימה במקום השני בעונה שעברה, תכפה תיקו. ההימור: איקס (2.95)

משחק מספר 85: קלמאר – סולנה. קלמאר התפרעה במשחקה האחרון בגביע אופ"א על ראסינג אוניון מלוקסמבורג, שהובסה 7:1. גם בליגה השבדית קלמאר עושה חיל ומוליכה את הליגה אחרי 16 מחזורים בפער של נקודה. סולנה השישית לא תפריע. ההימור: 1 (1.7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully