וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לאלברמן בניצחון מנשנגלדבאך

הקשר הישראלי כבש את השני ב-2:4 על ולנסיה במשחק אימון. בן חיים ערך בכורה במנצ'סטר סיטי. ריאל מדריד ניצחה את המבורג 1:2

גל אלברמן כבש היום את השער השלישי של בורוסיה מנשנגלדבאך ושיחק 65 דקות בניצחון קבוצתו 2:4 על ולנסיה הספרדית. רוב פריינד כבש בדקות 7 ו-45, כשהקשר הישראלי כבש בדקה ה-26. מרקו מארין השלים בדקה ה-82. לוולנסיה כבשו: ניקולה זיגיץ' 24, חואן מאטה 80.

משחק האימון של מנצ'סטר סיטי היום (שבת) מול סטוקפורט היווה את הופעת הבכורה של טל בן חיים בקבוצתו החדשה. הישראלי פתח במרכז ההגנה והוחלף בדקה ה-57. אנתוני פילקינגטון המחליף העלה את סטוקפורט ליתרון 1:0 בדקה ה-66. הסיטי התעוררו, וואלרי בוז'ינוב הבולגרי השווה בדקה ה-78. פיטר תומפסון החזיר את האורחים המפתיעים ליתרון בדקה ה-86, אך המילה האחרונה היתה של צ'אד אוואנס, שהבקיע מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת הסיום, 2:2.

טרם המשחק, אמר מארק יוז על החתמת הבלם הישראלי: "הוא מגיע עם הרבה אמביציות, והגיע לכאן כדי להוכיח. הוא לא הרגיש כאילו שיחק מספיק בצ'לסי, וינסה להוכיח את עצמו כאן".

גביע האמירויות: ריאל ויובנטוס ניצחו

גביע האמירויות נפתח היום (שבת), ומציג לראווה כמה מהקבוצות המובילות באירופה. במשחק הראשון של היום, גברה ריאל מדריד 1:2 על המבורג הגרמנית. אלופת ספרד פתחה היטב, כשרוד ואן ניסטלרוי כרגיל היה במקום הנכון כדי לדחוק את ה-0:1 של הספרדים. המבורג לא נכנעה, ובדקה ה-53 שלח מוחמד זידאן המצרי טיל אדיר ממרחק, כדי להשוות את התוצאה ל-1:1 בשער ענק. אלא שהמילה האחרונה היתה של דני פרחו הצעיר, שעלה כמחליף כדי לתת לריאל את הניצחון בנגיחה בדקה ה-85.

אולי במשחק המרכזי של הערב, גברה יובנטוס על ארסנל 0:1. האנגלים, שהציגו לראווה מספר משחקניהם החדשים, כמו הצעירים ראמזי ונאסרי, אמנם הגיעו למספר הזדמנויות יפות, אך לא הצליחו לנצלן. דויד טרזגה, ששמו הוזכר כמועמד להגיע לברצלונה הקיץ, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-37.

אולה!

מנצ'סטר יונייטד ערכה משחק הוקרה לכבודו של אולה גונאר סולשיאר, ששירת אותה במשך שנים, וניצחה 0:1 אספניול משער של פרייזר קמפבל הצעיר בדקה ה-82. סולשיאר נכנס למשחק בדקה ה-78 וזכה לתשואות ממושכות מהקהל.

במשחק מותח ורב שערים, הראתה מידלסבורו האנגלית אופי רב בדרבי בריטי נגד היברניאן הסקוטית. הסקוטים עלו ליתרון 0:1 משער של סטיבן פלטשר בדקה העשירית. פלטשר אף הכפיל את התוצאה בדקה ה-65, אך אז החל לו הקאמבק של הבורו. אפונסו אלבס בדקה ה-69, דייויד ווייטר בדקה ה-74, ושער נוסף של אלבס בדקה ה-79 השלימו קאמבק נפלא, וקבע 2:3 למידלסבורו בסיום.

טרבזונספור הטורקית השיגה ניצחון מרשים 1:3 על ורדר ברמן הגרמנית. אומוט בולוט (33) וגוחאן אונאל (56, 84) כבשו לטורקים, סבסטיאן בואניץ' צימק (65). סגנית אלופת ספרדף ויאריאל, גברה 1:2 על סראגוסה. פבריציו פואנטס העלה את הצוללת הצהובה ליתרון בדקה השמינית. דייגו מיליטו השווה לקבוצה שנשרה לליגת המשנה, בדקה ה-66. חלוץ הרכש של מנואל פלגריני שהגיע מוויאדוליד, חוסבה יורנטה, הבקיע את שער הניצחון שמונה דקות לסיום.

סנט אטיין ניצחה 0:3 את סטנדארד ליאז', אלופת בלגיה. פסקל פיינדונו (5, 32 פדל) וכריסטוף לנדרין (11) כבשו. ספורטינג ליסבון ו-פ.ס.וו. איינדהובן נפרדו בתיקו 1:1. סיימון ווקצ'ביץ' (18) העלה את ספורטינג ליתרון. פדרו סילבה מספורטינג הורחק בדקה ה-83. בדקה ה-90 וויטנס השווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully