וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון, אין לנו בעיה

"הברכיים שלי 100 אחוז", אומר אלן יוסטון, גארד הניקס לשעבר, שמתכונן לקאמבק נוסף. "מעולם לא ראיתי את הפרישה ב-2005 כסוף הקריירה"

יש אנשים שלא יודעים להתנתק. שמתעקשים להישאר, לחזור, להיות רלוונטיים ואקטואליים. על משקל דומה, יש גם ספורטאים שלא יודעים מתי לפרוש, כאלה שמביישים את השם שלהם בשביל הכסף, לעתים בשביל ההנאה. ואז יש את אלן יוסטון. לאחר נסיון קאמבק כושל בעונה שעברה, עושה רושם כאילו השוטינג גארד לשעבר של הניו יורק ניקס מתכנן חזרה נוספת למגרשי הכדורסל. יוסטון, כזכור, פרש ממשחק מקצועני ב-2005, אחרי 12 עונות עם הניקס ומספר דומה של פציעות מעיקות.

יוסטון, אחד הקלעים הגדולים בליגה בזמנו, כבר בן 37, אבל זה לא עוצר אותו מלתכנן קאמבק נוסף. "חיכיתי יותר מדי", הוא אמר, בהתייחסו לנסיון החזרה הקודם, אך הפעם, הוא מבטיח, זה יהיה אחרת. "מעולם לא ראיתי את הפרישה ב-2005 כסוף הקריירה שלי. אני מתכונן ומדבר עם מספר קבוצות", אמר השוטינג גארד.

באשר למצבו הבריאותי, שהכריח אותו לפרוש, הרגיע יוסטון: "הברכיים שלי 100 אחוז". באם צודק הגארד, שזכה בזמנו לאחד החוזים המוגזמים בתולדות הליגה (100 מיליון דולר ל-6 שנים), והוא אכן בכושר, הרי שהוא יכול להועיל לחלק מהקבוצות, כשחקן וותיק שעולה מהספסל כדי לשים את השלשה הפנויה. אבל אם לשפוט על פי ניסיון הקאמבק הקודם, הסיכויים שנזכה לראות את הג'אמפ שוט היפה של אלן יוסטון שוב, הם די נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully