וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד נוסף לנבחרת העתודה באליפות אירופה

2.8.2008 / 15:47

22 נקודות של אנטון שוטבין לא הספיקו מול טורקיה, שניצחה 65:75. כדי להעפיל לשלב הבא, הנבחרת תהיה חייבת לנצח את גיאורגיה

נבחרת העתודה של ישראל ספגה היום (שבת) את הפסדה השני בשני משחקים באליפות אירופה, והפעם לנבחרת טורקיה החזקה 65:75. נבחרתו של אריאל בית הלחמי נקלעה לפיגור מוקדם מול הטורקים, ובכל פעם חזרו להפרש סביר, אך לא הצליחו לעשות את המהפך. משמעות ההפסד היא שישראל תצטרך לנצח מחר (ראשון, 16:15) את גיאורגיה, כדי להעפיל לשלב הבא ולא לרדת משחקי הדירוג 13-16, מהם אפשר לרדת לדרג ב'. במידה שגיאורגיה תגבור היום על איטליה, יצטרכו בישראל לנצח מעל הפרש מסוים.

הטורקים פתחו חזק וברחו ל-2:9 אחרי 2 דקות של משחק. שון דניאל לא נבהל והחזיר את ישראל למשחק וליתרון נקודה, 5 דקות לסוף הרבע. כאן הטורקים לחצו על הדוושה, רצו 1:14, וברחו ליתרון 12, אבל שתי שלשות של אור ברנר ועודד ברנדווין מיזערו נזקים וקבעו 17:23 בלבד לטורקיה בסוף הרבע הראשון. טורקיה פתחה טוב גם את הרבע השני, אך הפעם רביב פיטשון וגל מקל דאגו שההפרש לא יגדל וסל של מקל קבע 29:31 לטורקיה, 5 דקות למחצית. בשלב הזה נעצר המומנטום הישראלי והטורקים השלימו ריצת 0:8 בדרך ליתרון 29:39 במחצית.

טורקיה המשיכה במומנטום ועלתה ליתרון 13, בתחילת הרבע השלישי, אבל אז החליטו שון דניאל ואנטון שוטבין להחזיר מלחמה והורידו את היתרון הטורקי ל-41:46 בלבד, 5 וחצי דקות לסוף הרבע. ישראל שמרה על הטורקים בהפרש סביר עד סוף הרבע - 48:54 לטורקיה. 6 נקודות של אנטון שוטבין פתחו טוב את הרבע המכריע בשביל ישראל. הטורקים פתחו פער 7, 6 דקות לסוף, ובית הלחמי הזעיק פסק זמן. ישראל עוד הצליחה ליצור מעין מומנטום ולהוריד ל-6, אבל הטורקים כמו בכל המשחק ידעו לשמור על ההפרש ואף הגדילו אותו בדרך לניצחון 65:75.

קלעו לישראל: אנטון שוטבין 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, שון דניאל 12 נקודות, גל מקל 11 נקודות, ערן אסנטי ואור ברנר 5 נקודות כל אחד, אחיעד בוקרא 4 נקודות, רביב פיטשון ועודד ברנדווין 3 נקודות כל אחד. כן שותפו: עידו סטולרו, טל רונן, חן גונשור וייבגני ליוטרין. בלטו בטורקיה: עזיזקאן אוזדמיר 21 נקודות ו-8 ריבאונדים ובריס הרסק 13 נקודות ו-9 ריבאונדים.

"הם היו טובים מאיתנו", אמר בסיום המאמן בית הלחמי, "ניסינו לבצע מספר דברים כדי לחפות על כך, והצלחנו חלקית, אבל בכל פעם שצימקנו, הם מצאו דרך להישאר עם היתרון".

"ישראל חסרה את עמרי כספי, וזה שינוי גדול עבור נבחרתם", אמר המאמן המנצח, אורהום אנה. "קשה לשחק נגדם, אבל מצאנו את הדרך לנצח. שיחקנו טוב יותר מאשר אתמול, עלינו להשתפר ולערב יותר שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully