וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארל בויקינס שוקל הצעה ממכבי ת"א

2.8.2008 / 12:35

התקשורת האיטלקית מפרסמת כי שחקן שארלוט בוחן הצעה מסגנית אלופת אירופה. דן דיקאו מתרחק מוירטוס בולוניה, איבי סיכם בפררה

התקשורת האיטלקית מפרסמת הבוקר (שבת) כי הגארד ארל בויקינס, ששיחק בעונה שעברה במדי שארלוט מה-NBA, בוחן הצעה ממכבי תל אביב. לפי הפרסום וירטוס בולוניה שניהלה במהלך הקיץ מגעים עם בויקינס (32, 1.65), סירבה לשלם לו את הסכום שהוא מבקש: 1.5 מיליון דולר, ועוד שני רכבים, דירה וכרטיסי טיסה לארצות הברית. השחקן ניהל במהלך הקיץ מגעים עם טאו ויטוריה, אך גם איתם לא הגיע לסיכום. בנוסף לכך מספר קבוצות NBA מעוניינות בשחקן. עוד מפורסם כי וירטוס ירדה משחקן נוסף שמועמד למכבי, דן דיקאו, גם הוא בשל עלותו הגבוהה.

בויקינס הוא הגארד הנמוך בליגה הטובה בעולם, אך בשנים האחרונות היה פקטור משמעותי במספר קבוצות. הוא לא נבחר בדראפט אך משחק בליגה החל מעונת 1998/9, כשחתם בניו ג'רזי. הוא הספיק לעבור גם בקליבלנד, אורלנדו, לוס אנג'לס קליפרס, דנבר, גולדן סטייט, מינסוטה וכאמור עכשיו בשארלוט. עונת הפריצה שלו הייתה ב-2002/3 במדי גולדן סטייט אז רשם 8.8 נקודות ו-3.3 אסיסטים ושנתיים לאחר מכן רשם את עונתו הטובה ביותר הפעם במדי דנבר כשקלע 12.4 נקודות ומסר 4.5 אסיסטים. העונה בשארלוט שיחק 36 משחקים בלבד קלע 5.7 נקודות ומסר 2.4 אסיסטים.

התקשורת האיטלקית עוד מדווחת כי שחקן בני השרון בעונה שעברה, אנדודי איבי, שניהל מגעים עם מכבי ראשון לציון, סיכם במדי פררה שעלתה מהליגה האיטלקית השנייה. איבי (24, 2.06), רשם במהלך העונה האחרונה 14.4 נקודות למשחק והוריד 8.5 ריבאונדים, והיה מהשחקנים הבולטים של אפי בירנבוים, למרות אופיו הבעייתי. לפי הפרסום צפוי השחקן לחתום במדי העולה החדשה במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully