וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי מעריך את העקשנות הסקוטית

מאמן איטליה מחמיא לפרגוסון על עמידתו האיתנה בסגאת רונאלדו: "לא צודק שתהיה לשחקן המילה האחרונה, הוא יישאר במנצ'סטר"

ברנד שוסטר לא לבד. לאחר שמאמן ריאל מדריד הודה כי המרדף אחרי כריסטיאנו רונאלדו פגע בקבוצתו, וכי הוא מבין את רצונו של אלכס פרגוסון להשאיר את הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד, קיבלו דבריו תוקף מכיוון אחר. מאמן אלופת העולם איטליה, מרצ'לו ליפי, גיבה אף הוא את מאמן השדים האדומים, על עמידתו הנחושה בעניין רונאלדו.

"100 מיליון היורו שריאל הציעה עבורו, זה אסטרונומי, אבל לא כל דבר אפשר לקנות", אמר היום (שבת) ליפי בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "אני לא חושב שזה צודק שתהיה לשחקן המילה האחרונה. פרגוסון עקשן. אני חושב שרונאלדו יישאר במנצ'סטר. התוצאות ביורו הראו שגם רונאלדו לא מסוגל לקחת טורניר לבדו".

ליפי ניצל את ההזדמנות כדי לשוב ולהחמיא לוויין רוני, לאחר שביקש משחקני אלופת העולם לקחת דוגמה מנחישותו והקרבתו של החלוץ האנגלי. "אני מאוהב ברוני, מאוד יפה לראותו רץ אחרי מגן היריבה עד לדגל הקרן, הוא מודל לאלוף מודרני".

בראיון אמר ליפי כי הוא חושב שהיה עדיף לפרנק למפארד לשחק באינטר מילאנו, וכי לדעתו קשרה של צ'לסי הוא אחד מארבעת שחקני מרכז השדה הטובים בעולם כיום, יחד עם דניאלה דה רוסי (רומא), אנדראה פירלו (מילאן) ואנדרס אינייסטה (ברצלונה). ליפי גם החמיא לליאונל מסי, הארגנטינאי של בארסה, וכינה אותו "גאון כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully