וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל בחצי גמר סינסינטי, ובמקום הראשון בעולם

הספרדי גבר 6:7, 1:6 על לאפטי, עלה לחצי גמר סינסינטי, ואחרי 4 שנים וחצי ידיח מהמקום הראשון בעולם את פדרר. "זו המטרה ואני מאוד שמח"

זה לקח לא מעט זמן, אבל בסוף זה קרה: רוג'ר פדרר הודח מהמקום הראשון בעולם. רפאל נדאל ניצח הלילה את האקוודורי ניקולס לאפנטי 6:7, 1:6 ברבע גמר טורניר סינסינטי, ובעקבות הדחתו של השווייצרי קודם לכן, הוא הבטיח את המקום הראשון בעולם. 4 שנים וחצי עמד רוג'ר פדרר במקום הראשון, ואם הספרדי יזכה בטורניר, הרי שכבר ביום שני הקרוב, עת ה-ATP יפרסם את דירוגו, אנו נחזה במהפך ההיסטורי. אם נדאל לא יזכה בטורניר, השינוי יקרה ב-18 באוגוסט לכל המאוחר.

"היה משחק קשה", אמר נדאל אחרי עלייתו לחצי גמר הטורניר. "הייתי מעט עייף, במיוחד בגלל הזכייה בטורונטו בשבוע שעבר. מזג האוויר פה מאוד חם, אבל העיקר שעליתי שלב". אחרי ההתייחסות המתבקשת למשחק נגד יריבו מאקוודור, התפנה הספרדי לדבר על הדבר החשוב באמת, דירוגו כמספר 1 בעולם. "אני שמח, כי אני נאבק על זה כבר שלוש שנים, למרות שהייתי מאושר גם כמספר 2 כי זכיתי בהרבה טורנירים. אבל אין ספק שלהיות מספר 1 זו המטרה ואני מאוד שמח".

הניצחון על לאפנטי קירב את נדאל צעד נוסף אל עבר זכייה בטורניר שישי רצוף. אבל קודם יצטרףך הספרדי לנצח את המדורג שלישי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', לאחר שזה ניצח 3:6, 4:6 את הלטבי ארנסטס ג'ולביס.

* דודי סלע התקדם לרבע גמר טורניר הצ'לנג'ר בואנקובר, קנדה, לאחר שגבר בשמינית הגמר 6:7, 4:6 על הפראגוואי רמון דלגאדו. נועם אוקון הודח מהטורניר לאחר שהפסיד 6:2, 6:4 לאמריקאי בובי ריינולדס.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully