וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי ג'יי מקי חתם במכבי חיפה

2.8.2008 / 12:05

השחקן בן ה-31, שהצטיין בשלוש העונות האחרונות בליגה השנייה באיטליה, נבחר בחמישיית העונה של הליגה כשקלע 19.7 נקודות למשחק

מכבי חיפה החתימה היום (שבת) עם בי ג'יי מקי, בן ה-31, שיחק בשלוש השנים האחרונות בליגת המשנה באיטליה ובשנה שעברה שיחק בפאביה במדיה רשם מספרים יפים של 19.7 נקודות בממוצע למשחק, 2.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים.

מקי (1.88 מ') נבחר בעונה שעברה בחמישיית העונה, ובעברו הוא כיכב במכללת דרום קרוליינה ואף נבחר לחמישיית הפרשמנים של השנה בכל ה-NCAA. הוא מחזיק בתואר שיא הנקודות בקריירה של המכללה בכל הזמנים. בשנת 2005 אף נערך טקס עבורו בו נתלתה הגופייה שלו בתקרת האולם בו משחקת המכללה. השחקן יצא לאירופה אחרי שלא הצליח להכנס ל-NBA, יצא לאירופה ושיחק תחילה בגרמניה. גם שם היה מקים מהשחקנים הבולטים כשסיים כמלך הסלים בליגה.

מקי מצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים, שכבר חתמו בקבוצה של אבי אשכנזי: עידו קוז'יקרו, גור פורת, משה מזרחי, קובי אייזיק, תמיר גודמן ועמית בן דוד. בחיפה צפויים לצרף עוד שלושה זרים על מנת לסגור את הסגל סופית.

הבעלים, ג'ף רוזן: "אנחנו מגיעים לשלבים החשובים של החתמת השחקנים הזרים, במטרה שישתלבו כיחידה אחת עם הסגל הישראלי שהרכבנו. החתמנו היום שחקן מצוין עם נסיון ומוניטין, מדובר בגארד קלעי ורסטילי, הוא חודר, הוא יוצר, הוא מוסר, שומר טוב ושולט מצוין בכדור. אני מחמיא לצוות המקצועי שלנו על עבודתם".

המאמן, אבי אשכנזי: "בי ג'יי הוא קומבו גארד, שעקבנו אחריו מזה כשנתיים. הוא מתאים בדיוק לצרכים שלנו, ובחור יוצא מן הכלל, אני מרוצה מאד מההחתמה שלו".

עדכון ראשון: 23:27, 01/08/08
עדכון אחרון: 12:05, 02/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully