וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחות מהמקום הראשון

אחרי שאיבנוביץ' עפה בסיבוב השלישי, גם בת ארצה, שהייתה יכולה לתפוס את המקום הראשון, נוצחה ע"י צ'יבולקובה ברבע הגמר במונטריאול

לא כל יום יש לטניסאי הזדמנות לתפוס את המקום הראשון בעולם. אלא שדווקא כשמונחת בפניך ההזדמנות על מגש של כסף זה עוד יותר מתסכל לראות איך לא ניצלת את ההזדמנות. על הדברים האלה בוודאי חושבת כעת ילנה ינקוביץ'.

הסרבית, המדורגת 2 בעולם, הייתה יכולה לזכות בבכורה לאחר השבוע הזה אם הייתה ממשיכה בטורניר מונטריאול (פרסים בסך 1.34 מיליון דולר) אחרי שבת ארצה, אנה איבנוביץ', הפסידה אתמול לטאמירה פאשק.

כעת כשמפרידות בין השתיים 88 נקודות בלבד, ינקוביץ' הייתה יכולה לנצל זאת וכאמור הפסידה לדומיניקה צ'יבולקובה ברבע הגמר אחרי שעה וחצי 7:5, 6:2. במערכה הראשונה הסלובקית, המדורגת 31 בעולם, שברה ארבע פעמים את יריבתה, שעמדה על 51 אחוזים בהגשה הראשונה. גם המערכה השנייה הייתה לגמרי של צ'יבולקובה, שבזכות שתי שבירות ניצחה 2:6 קליל.

בשלב הבא תפגוש הסלובקית את מריון ברטולי, שגברה על אי סוגיאמה, מי שהדיחה את שחר פאר, 2:6, 3:6. הצרפתיה, שמקדימה ב-18 מקומות את יריבתה, ניצחה עד הערב רק פעם אחת את היפנית והפסידה חמש פעמים, אך שש שבירות שלה במשחק הכניעו את סוגיאמה תוך שעה וארבעים.

בקרב נוסף שנערך הלילה גברה המדורגת שביעית, דינארה סאפינה, על בת ארצה, הרוסיה סבטלנה קוזניצובה (מדורגת 4) בתוצאה 6:2, 3:6, 2:6. ספאינה העפילה בזאת לחצי הגמר. סאפינה תתמודד בחצי הגמר נגד הבלארוסית ויקטוריה אזארנקה, לאחר שזו ניצחה את האוסטרית טמירה פאשק 4:6, 5:7.

בטורניר שטוקהולם, שבדיה (רבע הגמר): אגניישקה רדוואנסקה - קאמילה פין 2:6, 0:1. קרולינה ווז'ניאקי - אנאבל מדינה גריגאס 1:6, 3:6. קטרינה סרבוטניק - וירג'יניה רואנו פסקואל 2:6, 0:6. ורה דושבינה - איבטה בנסובה 3:6, 3:6.

קרלוביץ' ממשיך לדהור

בטורניר סינסינטי עדיין מנסים להתאושש מהפרידה המוקדמת מרוג'ר פדרר. לאיבו קרלוביץ', שהדיח אותו, לא היה יותר מידי זמן לחגוג והקרואטי, המדורג 22 בעולם, המשיך לחצי הגמר אחרי 6:7, 6:7 מותח על פיליפ קולצ'רייבר.

השניים לא הצליחו לשבור האחד את ההגשות של השני במערכה הראשונה, עד שבשובר שוויון קרלוביץ' ניצחה 6:8. במערכה השנייה הסיפור היה דומה, כלומר ללא שבירות, אלא שהפעם הגרמני נשאר על שלוש נקודות בלבד בשובר השוויון וקרלוביץ' זכה בכרטיס לחצי הגמר.

בחצי הגמר יפגוש הקרואטי את אנדי מארי, שניצח 6:2, 3:6, 1:6 את קרלוס מויה. לספרדי היה משחק משובח במערכה הראשונה, תוך שהוא מנצל רק 39 אחוזים בהגשה הראשונה של מארי. אלא שבשתי המערכות הבאות המצב התהפך וחמש שבירות של הבריטי הכריעו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully