וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום עסל, יום בסל

1.8.2008 / 22:46

אחרי שבתחילת השבוע הבחורים של צביקה שרף גברו על איטליה, הפעם היה תורם של האיטלקים לנצח 68:77. היריבה הבאה: פולין

נבחרת ישראל התייצבה הערב (שישי) למשחק השני שלה בטורניר בורמיו באיטליה, מול הנבחרת המקומית והפסידה 77:68. הנבחרת נראתה לא טוב במחצית השניה, כשהמאמן צביקה שרף מרבה להתלונן על השיפוט. ההפסד מהווה הפסד ראשון של הנבחרת במשחקי הכנה השנה, אחרי ניצחון ביום ראשון על אותה איטליה וניצחון אמש על צרפת.

הנבחרת תמשיך מחר במשחק ההכנה האחרון שלה על אדמת איטליה כשתפגוש את פולין (18:00), אותה מאמן מולי קצורין. חניכיו של צביקה שרף ינחתו בישראל ביום שני ויחזרו למסלול אימונים רגיל עד למשחקי האימון מול בלגיה, בישראל, בעוד שבועיים.

צביקה שרף פתח עם מאיר טפירו, יותם הלפרין, גיא פניני, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. כמו במשחק הקודם בין הקבוצות, גם הפעם האיטלקים פתחו חזק וברחו ל-2:10 אחרי 3 דקות מהפתיחה. עידו קוז'יקרו שעלה חולה למשחק, הוחלף ולא חזר. השחקן הראשון שנכנס למשחק בישראל היה יותם הלפרין שדאג להשוות את המשחק. האיטלקים שוב פתחו מבערים וברחו ליתרון 7, סמוך לסיום הרבע, אך יותם הלפרין, הבולט בנבחרת, דאג לצמק ל-21:16 בסוף הרבע הראשון.

האיטלקים פתחו את הרבע השני כמו את הראשון והגדילו את הפער ל-10, אבל הנבחרת של צביקה שרף, כמו במשחק הראשון בין הקבוצות, לא הרפתה ושלשה של עמית תמיר צימקה ל-27:22, 5.5 דקות לסיום המחצית. הנבחרת צימקה את ההפרש לנקודה, ואף סל של ליאור אליהו נתן לישראל יתרון ראשון, אך סל איטלקי לקראת סוף הרבע קבע 37:38 לאיטליה במחצית.

הספסל הישראלי החל להשתולל בעיקר בטענות כנגד שיפוט חד צדדי. גיא פניני קיבל עבירה טכנית שהריצה את האיטלקים ליתרון 40:49. יניב גרין וליאור אליהו, שהיו טובים גם בשני המשחקים הראשונים של הנבחרת, ניסו לשמור את הנבחרת בתמונה, אך האיטלקים המשיכו לשחק טוב מאוד וברחו עד ליתרון 11, שקוזז מעט לקראת סוף הרבע 52:60 לאיטליה.

ישראל פתחה טוב את הרבע הרביעי עם שלשה של עמית תמיר שצימקה את התוצאה רק ל-5, אך כאן הנבחרת נעצרה ולא הצליחה לייצר מצב קליעה. האיטלקים ניצלו זאת כדי לברוח שוב ליתרון 60:69, 5 דקות לסיום. הנבחרת ניסתה ללכת למאיר טפירו, שלא היה במיטבו הערב, וזרק אייר בול שהצביע על יכולתה של הנבחרת במחצית השניה. האיטלקים ניצלו זאת להעלות את יתרונם ל-13. טפירו עוד הצליח לצמק את ההפרש ל-6, אך האיטלקים לא נלחצו וניצחו 68:77.

קלעו לנבחרת: ליאור אליהו 14 נקודות (5 ריבאונדים), יותם הלפרין ויניב גרין (10 ריבאונדים) 13 כל אחד, עמית תמיר 11, מאיר טפירו 7 (5 ריבאונדים), יוגב אוחיון 4, עומרי כספי וכריס ווטסון 3 כל אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully