וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב צ'לסי נוצחה בפנדלים

אחרי 1:1 ב-90 דק' שבצ'נקו החמיץ את הפנדל המכריע מול לוקומוטיב, שעלתה לגמר טורניר הרכבות. סביליה ניצחה את מילאן 0:1

גם בטורניר הרכבות לא ממש הולך לצ'לסי בפנדלים. אחרי שבגלל בעיטה אחת פספסו הכחולים את אליפות אירופה, כעת גם במשחק ידידות במסגרת הטורניר הנערך במוסקבה לא צלחה דרכם.

צ'לסי, שהרשימה מאוד במשחקי ההכנה שלה בסין וסיימה שלושה משחקים עם מאזן של 0:3 בניצחונות ו-0:13 בשערים, הפסידה בחצי הגמר ללוקומוטיב מוסקבה. מיקאל אסיין כבש ראשון בדקה ה-27, אך רוסלאן קמבולוב איזן שש דקות לסיום. בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה אנדריי שבצ'נקו היה זה שהחמיץ כששלח בעיטה רשלנית, אחרי שכל אחת מהקבוצות פספסה פנדל מבין חמש הבעיטות הראשונות.

בגמר תפגוש לוקומוטיב את סביליה, שניצחה 0:1 את מילאן. ג'נארו גאטוסו כבש שער עצמי שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה והרחקה של כריסטיאן ברוקי עשר דקות לסיום לא ממש עזרה לרוסונרי לחזור למשחק.

בטורניר מאיורקה, הרטה ברלין ניצחה 0:1 את ניוקאסל. אחרי 80 דקות משעממות הגיע שער הניצחון של ניקו מקסימיליאן, קשר הקבוצה, שנגח מקרוב אחרי מהלך יפהיפה. במשחק הכנה נוסף גברה טוטנהאם 0:2 על סלטיק. דארן בנט (25) ודיוויד בנטלי (80) כבשו את השערים.

משחקים נוספים: דואיסבורג - קלן 1:1, ארמיניה בילפלד - טוונטה 0:0, כרוניגן - אגוב 2:4, באייר לברקוזן - פרייבורג 0:2, בראגה - קליארי 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully