וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: נסיכי חדרה זכו באליפות

אחרי משחקי חצי גמר מותחים, התייצבה חדרה לגמר מול ירושלים וניצחה 6:7 בדרך לתואר כבר בעונתה הראשונה בליגה. אילת נשארה בליגה

2,500 צופים ראו את נסיכי חדרה זוכים באליפות הליגה בכדורגל חופים הערב (שישי) אחרי ניצחון על ירושלים. ההישג הוא כפול ומכופל מכיוון שזו עונתה הראשונה של חדרה בליגה, בראשותו של אורן מוחרר.

בחצי הגמר חדרה הביסה 1:6 את עירוני ראשון העין. אסף בן מוחה, אדהם מאור, מוחרר, שרון אזולאי, ואסים אגביה ורפי בנון כבשו לזכות האלופה הטריה את ששת השערים. שער של ליאור שלל לא עזר יותר מידי לראש העין, שסיימה בשלב הזה את דרכה בליגה.

עוד קודם לכן ירושלים העפילה לגמר אחרי 6:7 בפנדלים על בני כפר קאסם. במשחק רב תהפוכות ושערים כבשו כפיר מלול ואלון אסרף (צמד כל אחד), תומר עמוס ואלון אברמוביץ' לירושלים, ראג'יד באדיר (צמד), אחמד עיסא, עאמר יאתום, אדם אבו-צאלוק ופאדי באדיר כבשו לכפר קאסם. בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה אחמד סרסור פספס, בעוד מנור חסן בבעיטה האחרונה לירושלים דייק.

בגמר חדרה ניצחה 6:7 וחגגה את האליפות. מוחרר, שרון אזולאי ואיציק בן תורה כבשו כל אחד צמד, משה אסולין הוסיף שער לזכות חדרה. כפיר מלול ואלון אברמוביץ' כבשו מנגד צמד, אבי סנדור ואשר בן עמי כבשו שער כל אחד.

במשחק על הבטחת הישארותה במפעל, ניצחה אילת את אס"א באר שבע 3:5 והבטיחה את הישארותה במפעל בשנה הבאה. באר שבע תיאלץ להתמודד במפעל המוקדמות שישוחק בשנה הבאה לפני פתיחת ליגת העל על הזכות לכרטיס הבודד שיוענק למפעל. במשחק על המקום השלישי ניצחה ראש העין לאחר הארכה את כפר קאסם 9:10 וזכתה במדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully