וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אמרתי לבאלאק שבזכות אולמרט התחלת להבקיע"

אברהם גרנט מספר שהתייעץ עם רוה"מ כשאימן את צ'לסי: "הוא אמר לי שבאלאק צריך להיות התקפי יותר". על עתידו: "רוצה מועדון עם אתגר"

כבר הרבה זמן שמחכים למוצא פיו של אברהם גרנט. אחרי שנה אחת באחד המועדונים היותר יוקרתיים בעולם, מאמן צ'לסי לשעבר פותח את הפה. בראיון שישודר הערב (שישי) בערוץ 10 בתוכנית 'שישי' לבן שני, הוא מתייחס לחברו ומכרו, ראש הממשלה, אהוד אולמרט.

"היינו משוחחים בטלפון כל יומיים-שלושה, כשהוא היה מתקשר לתמוך בי בתקופה הקשה באנגליה. הוא באמת מבין ואוהב כדורגל", אומר גרנט על אולמרט. "דיברתי אתו ארוכות בשנתיים האחרונות. הוא אמר לי שמיכאל באלאק צריך להתקיף יותר, ובאמת מאותו רגע באלאק התחיל להבקיע. אמרתי לבלאק שזה בזכות ראש הממשלה".

גרנט שוחח עם ראש הממשלה ביום רביעי השבוע, לאחר הודעתו, על כך אמר: "הוא היה קר רוח, ענייני. לא הרגשתי ממנו שאבן נגולה מליבו. הרגשתי שהוא היה צריך להפסיק משהו באמצע עשייה שהוא מאוד האמין בה. הוא לקח החלטה שצריך היה לקחת כשטובת המדינה לנגד עיניו".

גרנט יצא להגנתו של ראש הממשלה ותקף את המצב בו ראש הממשלה נתון תחת מספר רב של חקירות: "אנחנו מדינה שאוהבת שהמאמן מתפטר, שראש הממשלה מתפטר – זה לכאורה נהדר, זה עושה כותרות, אבל זה לא תורם ליציבות של המערכת".

המאמן הישראלי מגלה כי בעתיד הקרוב אין לו עניין לחזור לאמן בישראל וכי הוא מתכנן לחזור ולאמן באנגליה עוד העונה: "יש הצעות לאימון שהגיעו עכשיו, שלפני שנתיים הייתי קופץ עליהן. אבל אחרי שאתה נמצא במקום הכי גבוה ואתה 10 סנטימטר מלהיות אלוף אירופה, אז אתה נהיה יותר בררן. אני רוצה מועדון עם אתגר, זה יכול לקרות כבר העונה. לא נעים להגיד שאתה מחכה לכישלון של מישהו אחר כי זה אומר שאתה מקבל קבוצה במצב לא טוב, אבל גם את צ'לסי לקחתי במצב לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully