וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמוץ מתוק

1.8.2008 / 17:59

נבחרת העתודה נכנעה במשחק הפתיחה לאיטליה 69:67 אך השאירה אופטימיות לקראת המשך אליפות אירופה. מקל סיים עם 23 נקודות

נבחרת העתודה של ישראל פתחה היום (שישי) את הופעותיה במסגרת משחקי אליפות אירופה הנערכים בלטביה עם הפסד כואב 69:67 לאיטליה. הנבחרת של אריאל בית הלחמי, הכוללת בעיקר שחקנים שלא קיבלו הזדמנות עד כה בליגת העל, הציגה משחק הקרבה, אך זה לא הספיק בסופו של דבר מול האיטלקים, והנבחרת תיאלץ לחפש את הניצחון במשחק שיערך מחר (14:00) מול מקבילתה של טורקיה, שניצחה את גיאורגיה במשחק הפתיחה.

בית הלחמי פתח בחמישייה עם שון דניאל, אנטון שוטבין, גל מקל, ערן אסנטי ורביב פיטשון. ישראל הראתה שהיא לא פוחדת מהאיטלקים ועלתה ליתרון 8:11, אחרי 4 נקודות רצופות של אסנטי. המשחק המשיך להיות צמוד וסל של אחיעד בוקרא קבע יתרון ישראלי 18:20 בסוף הרבע הראשון. שתי הנבחרות הפגינו כדורסל התקפי וצמוד, כשההפרש הגדול של האיטלקים עמד על ארבע הפרש, 5 דקות למחצית. האיטלקים ניסו לברוח אבל שלשה של גל מקל לקראת סוף המחצית קבעה 36:38 לאיטלקים במחצית.

אנטון שוטבין פתח גם את המחצית השניה טוב עם 4 נקודות רצופות אבל שתי שלשות של האיטלקים נתנו להם מרווח נשימה ויתרון 40:46, 6 דקות לסוף הרבע השלישי. האיטלקים הגדילו את הפער ל-7, אבל כאן לקח מקל את המשחק עליו, קלע 5 רצופות וסל של אחיעד בוקרא עם הבאזר קבע 49:49 בסוף הרבע השלישי. שלשה של אור ברנר, אחד השחקנים שפרצו בנבחרת תחת בית הלחמי, נתנה לישראל יתרון 53:54, 6 דקות לסיום. האיטלקים החלו לברוח ופתחו יתרון 7, 4.5 דקות לסיום המשחק. סל של גל מקל הוריד את היתרון האיטלקי ל-59:61 בלבד, 2 דקות לסיום, ושלח את שתי הקבוצות לקרב של זריקות עונשין. איטליה שקלעה במהלך המשחק באחוזים רעים, לא רעדה במאני טיים וניצחה בעזרתו של תומאסיני שקלע 5 מ-6 ברגעי ההכרעה. בסיום 67:69 לאיטליה.

קלעו לישראל: גל מקל 23 נקודות, אנטון שוטבין 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, שון דניאל וערן אסנטי 7 נקודות כל אחד, אור ברנר ואחיעד בוקרא 6 נקודות כל אחד, רביב פיטשון 2 נקודות. כן שותפו: טל רונן וחן גונשור. בלטו לאיטלקים: מרקו אמראנטו 14 נקודות, לורנזו ד'ארקולה 10 נקודות ו-7 ריבאונדים.

במשחק שפתח את בית ב', נפגשו בצהריים טורקיה וגיאורגיה. הטורקים, שגברו על ישראל במשחק אימון לפני כשבועיים, נטלו את היתרון מהפתיחה ובמחצית הוליכו 22:31, בעיקר בזכות יכולת טובה של דוגוס בלביי. היכולת הטובה של הטורקים נמשכה גם במחצית השניה וגם גיאורגי שרמיאנדיני הגדול לא הצליח להחזיר את הגיאורגיאנים למשחק בדרך לניצחון טורקי 51:69. בלט בטורקיה דוגוס באלביי 16 נקודות. בלט בגיאורגיה: גיאורגי שרמיאנדיני 20 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully