וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרים-טים הביסו את ליטא 84:120

האמריקאים ממשיכים לדרוס במשחקי ההכנה לאולימפיאדה וכרגע לא נראית נבחרת שיכולה להפריע. ארגנטינה זכתה בדיאמונד בול

נבחרת הכדורסל של ארה"ב, אשר רוצה להחזיר לעצמה את מדליית הזהב האולימפית אותה הפסידה באולימפיאדה האחרונה באתונה, ממשיכה בהכנותיה לקראת המשימה הלא פשוטה בבייג'ינג. הפעם נפגשו הכוכבים האמריקאים עם נבחרת ליטא למשחק אימון שלישי ברציפות וניצחו בקלות 84:120. התבוסה שהנחילו האמריקאים לליטאים ממשיכה את הקו משני משחקי האימון הקודמים בהם ניצחו האמריקאים בקלות את קנדה בתוצאה 65:120 ואת טורקיה בתוצאה 84:112.

הליטאים גם כן יתחרו באולימפיאדת בייג'ינג וינסו להוות פקטור משמעותי בתחרות על המקומות הראשונים, אולם במשחקי האימון לקראת התחרות החשובה, נדמה כי השחקנים שם עדיין לא מציגים את היכולת המצופה מהם. בכל אופן, היום לא היו הליטאים יריבת אימון ראויה עבור האמריקאים.

הדרים-טים פתחו היטב את המשחק וכבר בסיום הרבע הראשון הובילו 15:31. בסיום המחצית ההפרש היה כמעט זהה והתוצאה עמדה על 39:56. במחצית השנייה נמשכה אותה המגמה והאמריקאים אף פתחו מבערים וניסו להגדיל את התוצאה ככל יכולתם. בסוף הרבע השלישי ההפרש צמח והתוצאה עמדה על .57:91. בסיום, כאמור ניצחו האמריקאים 84:120.

בנבחרת ארה"ב הצטיינו דויין וייד עם 19 נקודות ודוייט הווארד עם 17 נקודות. קובי בראיינט לא הרשים במיוחד עם 13 נקודות ב-16 דקות משחק. את הליטאים הוביל רימאס קאוקינאס עם 17
נקודות. שארונאס יאסיקיביצ'יוס היה חלש עם 9 נקודות בלבד.

ארגנטינה זכתה בדיאמונד בול

טורניר הדיאמונד בול, טורניר ההכנה לנבחרות הכדורסל לקראת האולימפיאדה, הגיע לקיצו כשבסיומו ארגנטינה זכתה בתואר. כידוע, חמש מתוך שש הנבחרות ישחקו החל מעוד שבוע בטורניר הכדורסל בבייג'ינג (סרביה לא מתמודדת), ובזכות המשחקים אפשר היה להתרשם מעט מרמתן.

על המקום הראשון התחרו שני ראשי הבתים, ארגנטינה ואוסטרליה. הארגנטינאים ניצחו 91:95 את האוסטרלים, כשרבע רביעי מצוין של הנבחרת בתכלת ולבן קלעה 33 נקודות והכריעה את המשחק לטובתה. לואיס סקולה הארגנטינאי סיים משחק מצוין עם 32 נקודות ו-6 ריבאונדים כשגם עמנואל ג'ינובילי היה פורה וקלע 24. דיוויד ברלו סיים עם 16 נקודות לאוסטרליה, פטריק מילס תרם 14.

סין ואירן נאבקו על המקום השלישי, ובסיום משחק ממש לא צמוד הביסו זיזי וונג וסין 46:75. וונג קלע 15 והוסיף 6 כדורים חוזרים, יאו מינג הסתפק ב-12 בכל 19 הדקות שבהן שיחק. את המקום החמישי תפסה סרביה, שהשפילה את אנגולה בזכות 62:99. ברבע השלישי האנגולים קלעו תשע נקודות בלבד ונראו רע במהלך רוב דקות המשחק. מילוש וויאניץ' סיים עם 18 נקודות לסרבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully