וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן באיטליה כדי לקבל חוות דעת נוספת

חלוץ מכבי ת"א ישמע דעה נוספת האם לעבור ניתוח. לורן מנואל, שמועמד גם לפורטסמות', ממשיך להתאמן. הצהובים יאיצו את איזרוחו של יבוריאן

חלוצה של מכבי תל אביב, יניב עזרן, המריא אמש (חמישי) לאיטליה לסדרת בדיקות מקיפות בברכו הפגועה, שעברה ניתוח במהלך הקיץ האחרון. כזכור, עזרן נבדק לפני כשבוע אצל פרופסור מרטנס בבלגיה וזה המליץ לו על ניתוח נוסף בברך הפצועה. במכבי תל אביב מעדיפים לקבל מספר חוות דעת נוספות ולכן טס החלוץ לאיטליה, כשהוא מלווה ברופא הקבוצה, עומר מידן, לפני שתתקבל ההחלטה הסופית האם לנתחו שוב או לא.

אמש החל להתאמן במדי הקבוצה המגן היהודי-צרפתי לורן מנואל (בן 22), המתגורר בניו יורק. מנואל שיחק בארבע העונות האחרונות באוניברסיטת בראון במסגרת ליגת הקולג'ים של ארצות הברית. מנואל, המשחק כמגן שמאלי, מחזיק באזרחות אמריקאית וצרפתית והחל את דרכו במחלקת הנוער של מארסיי, מועדון הפאר הצרפתי, משם עבר לארצות הברית.

מנואל נבחר העונה לקבוצת ניו יורק רד בול מה-MLS בארצות הברית, אך בשלב זה הוא מעדיף לצאת ולשחק באירופה, ולהימנע מחוזה של ארבע שנים, כפי שמתחייב בחוקי הליגה המקצוענית בארצות הברית. השחקן, שהגיע למכבי תל אביב בתיווכם של אנשי עסקים המקורבים לגורמים בהנהלת המועדון, זומן בעוד שבוע גם למבחנים בפורטסמות' באנגליה.

אחת הסיבות שבגללן הגיע מנואל למבחנים היא הקושי בו נתקל המגן היהודי-הולנדי, סיאק פולאק, בהבאת אישורים המוכיחים את יהדותו. במכבי כמעט התייאשו מניסיונותיו של פולאק לקבל את האישורים המתאימים בכדי שיירשם כשחקן ישראלי והחלו בבדיקת אופציות חלופיות לעמדת המגן השמאלי, כשגם שמותיהם של אלירן דנין וחיים מגרלשווילי עדין עומדים על הפרק.

החלוץ איליה יבוריאן ימריא ביום שני בבוקר לקפריסין בכדי להינשא לבחירת לבו. במכבי ינסו להאיץ את הליך קבלת האזרחות של יבוריאן בכדי שיוכל להירשם כשחקן ישראלי ובמטרה לפנות מקום לזר נוסף. אם לא יצליחו ראשי המועדון לסיים את הליך איזרוחו של יבוריאן עד תחילת חודש ספטמבר הקרוב, הם יאלצו להמתין עד חודש ינואר בכדי לרשום זר אחר במקומו של החלוץ.

בהנהלת הקבוצה הביעו היום שביעות רצון גדולה מקצב מכירת המנויים לאחר שכ-4,500 מנויים כבר נמכרו לקראת העונה קרובה. לאור בקשות רבות שהגיעו מאוהדי הקבוצה, הוארך מבצע המנויים המוזלים בשבועיים נוספים. ביום ראשון (18:00, אצטדיון הי"א, אשדוד), תקיים הקבוצה משחק אימון מול מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully