וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גורדון בספק למוקדמות אליפות אירופה

1.8.2008 / 13:53

בריטניה, יריבת ישראל במוקדמות, קיבלה הודעה משחקן שיקגו, כי עד שלא יחתום על חוזה בקבוצה, לא יצטרף. דנג הצטרף, ארצ'יבלד נפצע

מכה לנבחרת הבריטית. בן גורדון הודיע היום (שישי) לראשי הנבחרת כי עד שלא יחתום על חוזהו במדי השיקגו בולס, לא יוכל להודיע להם האם יצטרף למשחקי מוקדמות אליפות אירופה, שבהם צפויה הנבחרת לפגוש את ישראל. "רק בעוד כמה ימים אוכל להודיע להם", אמר גורדון לעיתונות בארצות הברית. בינתיים ראשי הנבחרת הבריטית הביעו אופטימיות לגבי השתתפותו של גורדון, אך נציג מטעמם מסר: "כל החלטה שגורדון יקבל תהיה מקובלת עלינו". אגב גורדון הודיע כי בכל מקרה יצטרף לנבחרת בשנה הבאה.

מי שכן המריא הלילה ללונדון הוא שחקנה של שיקגו, לואל דנג. דנג חתם על חוזה חדש בשיקגו והמריא לנבחרת על מנת לעזור לה להעפיל לאליפות אירופה, לראשונה מזה שנים רבות. "בשיקגו ידעו שמאוד חשוב לי לייצג את המדינה שלי", אמר דנג, "אני מקווה שנוכל לעשות היסטוריה ולהעפיל לאליפות.

בריטניה תשחק בבית אחד עם ישראל, צ'כיה ובוסניה. כוכב נוסף שיעזור לנבחרת הבריטית הוא אנדרו בטס, שחקנה של אפס פילזן בעונה האחרונה. בריטניה תשחק מול ישראל בהיכל נוקיה ב-3 לספטמבר ועשרה ימים לאחר מכן תארח את הנבחרת למשחק הגומלין.

התקוות של בריטניה, יריבתה של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, לעלות הקיץ לאליפות מתחילות לקבל זווית אחרת, אחרי שהיא ספגה מכה קשה בדמות פציעה של אחד השחקנים היותר חשובים בסגל שלה, רוברט ארצ'יבלד הסקוטי. השחקן בן ה-27 היה אחד המשמעותיים בסגל שעלה בשנה שעברה לדרג A.

ארצ'יבלד, שנפגע בברך, ישוב כעת לארצות הברית כדי לעבור סדרה של בדיקות וטיפולים. "רוברט כמובן יהיה אבידה גדולה עבורינו", אמר מאמן הנבחרת, כריס פינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully