וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הניגרית VS מארסיי

אריק גרטס, מאמן הקבוצה הצרפתית, לא מוכן לשחרר את טאייה טאייבו הניגיר לאולימפיאדה. הנשרים הצעירים מתחילים להתרגז ולאיים

סירובן של הקבוצות הגדולות לשחרר את שחקניהן לטובת הנבחרות הלאומיות שמתחרות באולימפאדת בייג'ינג, מעורר סערה רבתי בכל רחבי עולם הכדורגל. הסיפור המפורסם ביותר היה כמובן סירובה של ברצלונה לשחרר את ליאו מסי לטובת הנבחרת הארגנטינאית, סירוב שבסופו של דבר בוטל, אולם היום (שישי) מתחיל מאבק חדש, הפעם בין מארסיי לבין ההתאחדות הניגרית לכדורגל.

הניגרים מאיימים לנקוט צעדים משמעותיים כנגד מועדון הכדורגל הצרפתי, בעקבות הסירוב של הצרפתים לשחרר את טאייה טאייבו, שחקנה הניגרי של הקבוצה, למשחקים האולימפיים בבייג'ינג. ה-NFF מאיימים לפנות לבית הדין של פיפ"א במידה והצרפתים לא ישחררו את השחקן. "שלחנו להם כבר כמה מכתבים בנושא זה ואני מקווה שמרסיי תשתף אתנו פעולה בסופו של דבר", אמר דובר ההתאחדות הניגרית אדומלה אולייר.

השחקן עצמו מאוד היה רוצה לנסוע עם הנשרים לבייג'ינג. "אני יכול להבין את העמדה של המועדון שלי אבל זה אולי הצ'אנס היחידי שלי לשחק באולימפיאדה". הבעיה של טאייבו, כמו גם של וינסנט אניימה, שוערה של הפועל תל אביב, הינה העובדה כי השחקן אינו מתחת לגיל 23, הגיל בו מחויבות הקבוצות לשחרר את השחקן לאולימפיאדה. טאייבו חגג כבר יום הולדת 23 ולכן המקרה שלו מורכב. דובר מרסיי אמר בנושא כי הנושא ייבחן בקבוצה וכי בקבוצה רוצים להגיע לפתרון שיהיה מוסכם על כל הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully