וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אלי ביטון יצא למבחנים בקבוצה פולנית

הקשר המריא לשבוע לקבוצת רוח חוז'וב מפולין. הזהובים ניצחו 0:1 את בני סכנין במשחק אימון משער של כחלון. דוד: "זה עוד משחק אימון"

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

בני יהודה ניצחה את סכנין במשחק אימון

אלי ביטון המריא לפנות בוקר (שישי) לפולין על מנת להיבחן בקבוצת רוח חוז'וב. קשרה של בני יהודה ייבחן במשך כשבוע בקבוצה הפולנית, שסיימה בשנה שעברה במקום העשירי בטבלה, שמונה נקודות מהקו האדום. לביטון, שביקש בעונה שעברה מספר פעמים להשתחרר מהקבוצה, יש חוזה לעונה נוספת בבני יהודה, אך ההערכה היא שבמידה והפולנית ירצו להחתימו, הקבוצה תסכים לשחרר אותו תמורת פיצוי.

גורם בהנהלת הקבוצה אמר היום: "איפשרנו לביטון לצאת להיבחן למרות שזה ממש לא נראה רציני. עובדה שכאן במועדון לא התקבלה שום בקשה רשמית מהפולנים. לביטון יש חוזה בבני יהודה לעונה הקרובה ובמקרה והוא ירצה להשתחרר נצטרך לדון בפיצוי כזה או אחר עבורו".

בני יהודה ניצחה הבוקר את בני סכנין 0:1 במשחק אימון במגרש בשכונת התקווה. תמיר כחלון כבש את השער היחיד במשחק בדקה העשירית, מבישול של פדרו גלבאן. עוז ראלי ומוסא שעבן הורחקו במהלך המחצית השניה לאחר שתקוטטו ביניהם, ועוד קודם לכן הרחיק השופט גם את חאלד חלאיילה. גיא לוזון אמר בסיום: "אני שמח שלא ספגנו, ושכבשנו שער אחד. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מלהיות בשיא הכושר. כמובן שיחסית למחנה האימון אנחנו במגמת שיפור".

הבלם הפראגווי סילביו רודריגו גררו בן ה-18. ששיחק בנבחרת פארגוואי הצעירה, ואף נבחן במהלך הקיץ במדי מכבי תל אביב, הצטרף לאימוני הקבוצה.

לוזון: "יש לנו עוד הרבה עבודה"

כ-100 צופים הגיעו למגרש בשכונת התקווה כדי לצפות במשחק. גיא לוזון, שרשם ניצחון שמעיד מעט על ההכנות של הקבוצה בשבועות האחרונים, אמר בסיום המשחק: "אנחנו עדיין לא נראים טוב, בטח לא מבחינה הגנתית ויש לנו עוד הרבה מה לשפר בחלק האחורי. לא צריך להתייחס יותר מדי למשחק אימון. זה בסך הכל עוד משחק אימון ולא יותר מזה, זה חלק מההכנה ולשם כך הוא נועד. אנחנו נראים טוב יותר מאיך שנראינו לפני מחנה האימון אבל זה עדיין לא מספיק. אני שמח שלא ספגנו שער, אני שמח שהצלחנו להבקיע שער, אבל יש לנו עוד עבודה לעשות".

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, סיכם: "אני לא יכול להשוות בין היכולת היום לבין היכולת בשני המשחקים מול לה קורוניה. צריך לזכור שמדובר במשחקים במסגרות שונות. זה רק עוד משחק אימון בתוך תקופת ההכנה לליגה. אני לא מוכן להתייחס בשום צורה לפרשה שהייתה ואענה רק על שאלות מקצועיות".

במדי סכנין נבחן החלוץ הקונגולזי, פטריק אבאטקי, שהציג יכולת טובה. המאמן דוד נשאל לגבי החיזוק הצפוי בסכנין והוסיף: "אני לא נוהג לשתף את התקשורת בנוגע ליכולתם של שחקנים נבחנים. ברור לנו שאנחנו צריכים לחזק את החלק ההתקפי כי החוליה ההגנתית וגם הקישור פחות או יותר סגורים. אפשר היה לראות במשחקי האימון שלנו שהגענו להמון מצבי הבקעה אבל חסרה לנו רגל מסיימת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully