וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעות? לא אצלנו

סיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א לא הביא עימו הפתעות מרעישות. מנ'צסטר סיטי והרטה ברלין לא הרשימו, אך עלו. קופנהאגן ניצחה 0:7

מלבד משחקיהן של הפועל תל אביב (מול יובנס) והפעול קרית שמונה (מול מוגרן) נערכו עוד משחקים בסיבוב הראשון המוקדם של גביע אופ"א. הגרלת הסיבוב השני תיערך ביום שישי במשרדי ההתאחדות האירופית בניון, שוויץ. אל הקבוצות שיעברו את הסיבוב השני המוקדם, תצטרפנה הקבוצות שיפלו מסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. בסך הכול 80 קבוצות יתחרו על 40 מקומות בשמונת הבתים של גביע אופ"א.

מנצ'סטר סיטי, ככל הנראה הקבוצה הגדולה ביותר בשלב המוקדמות הראשון, לא הרשימה במיוחד גם במשחקה השני מול סטריימור מאיי פארו, ולאחר שניצחה במפגש הראשון בין הקבוצות 0:2, שחזרו חניכיו של מארק יוז את התוצאה, ושוב ניצחו 0:2 מבלי להפגין יכולת גבוהה מדי. מרטין פטרוב הבולגרי העלה את האנגלים ל-0:1 בדקה ה-48, ודאריוס ואסל קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. הרטה ברלין, קבוצה גדולה נוספת, הסתפקה ב-0:0 מול ניסטרו המולדבית לאחר שהביסה אותה 1:8 במשחק הראשון.

זלצבורג האוסטרית העפילה עם ניצחון כפול על בנאנטס ירבאן הארמנית. האוסטרים ניצחו 0:3 את משחק הגומלין (0:7 בסיכום). נליסה (55), איליץ' (61) ואובסטר (68). לגיה ורשה גברה 1:4 (2:5 בסיכום הכללי) על גומל הבלארוסית. איוונסקי (26 פנדל, 62), סזלאצ'ובסקי (52, 66) כבשו לפולנים. לגומל: ברסאן (20).

ברונדבי, שסיימה את משחקה הראשון מול בי. 36 מאיי פארו ב-0:0, התחמקה מהדחה מדהימה, כשניצחה 0:2 הודות לשני שערים במחצית השניה (וואס, 51, הולמן, 90). גם אוסטריה וינה, שבמשחק הראשון הודהמה על ידי טובול קוסטנאי מקזחסטן 1:0, ניצחה בביתה 0:2 וניצלה אף היא מהדחה משפילה.

על שתי התוצאה המרשימה של הערב היו אחראיות שתי סקנדינביות. קלמאר השוודית הביסה את ראסינג יוניון הלוקסמבורגית 1:7, אחרי 0:3 במשחק הראשון, בעוד פ.צ קופנהאגן הביסה את קליפטונוויל מצפון אירלנד 0:7, אחרי שבמשחק הראשון בין השתיים הסתפקה ב-0:4 צנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully