וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: גודס והאוהדים מתחילים לשלב ידיים

31.7.2008 / 22:01

מאמן הפועל ירושלים נפגש עם ראשי חוג האוהדים כדי ללבן את המחלוקות מהעונה שעברה. פרואיט עדיין מועמד, כריס ברג'ס מתרחק ממלחה

בהפועל ירושלים החלו לעבוד על הזוגיות. לכן התכנסו הערב (חמישי9 בביתו של יואב גליצנשטיין האוהדים יחד עם מאמן הקבוצה, גיא גודס, כשלמפגש הגיעו גם נציגי ההנהלה. במהלך הפגישה לובנו המשקעים שנוצרו לאחר המשחק בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים באמצע העונה שעברה.

מעבר לכך גודס גם נתן את משנתו המקצועית ושיתף את האוהדים בקשיים השונים בפניהם הוא ניצב, כשבין השאר הוא התייחס גם לבעיה הכלכלית שבה שרוי המועדון. אוהדי הקבוצה העלו מספר שאלות, ביניהן שאלת היחס בין הקבוצה לאוהדים במהלך העונה, במסגרת האימונים ולאחר משחקים.

במפגש נציגי ההנהלה פנו לאוהדים, חיזקו את ידם והודו להם על העבודה הקשה בעונה שעברה. הפגישה הסתיימה בתקווה לשיתוף פעולה פורה בין האוהדים והצוות המקצועי במהלך העונה וכן הועלתה האפשרות לקיום מפגש פתוח לכל האוהדים לאחר גיבוש סגל הקבוצה ולקראת תחילת העונה.

שחקן שעדיין מועמד לקבוצה הוא שון פרואיט, בוגר מכללת אילינוי. לעומת זאת, כריס ברג'ס, הסנטר האמריקאי ששיחק בעונה שעברה בטורקיה, מתרחק מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully