וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ארטסט: "אני לעולם לא משתנה"

הדובר? לא יאו מינג, גם לא טרייסי מגריידי או ריק אדלמן, אלא הפורוורד הבעייתי בעצמו, שהגיב לדברי חברו הסיני לקבוצה. דנג ממשיך בשיקגו

"אני מקווה שהוא לא יהיה מעורב בתקריות יותר או יעלה ליציע", אמר יאו מינג היום (חמישי) על רון ארטסט, התוספת החדשה ליוסטון רוקטס בעונה הבאה, והתגובה של הפורוורד הבעייתי לא איחרה להגיע. "יאו נכנע לפרופגנדה", אמר ארטסט.

"אני מבין את דבריו, אבל אני עדיין מ"הגטו", וזה לא הולך להשתנות. יאו שיחק עם הרבה שחקנים שחורים, אבל אני לא חושב שהוא שיחק אי פעם עם שחקן שחור שמייצג את התרבות שלו כמוני. כשהוא יכיר אותי, הוא יבין. זו עדיין הקבוצה של יאו מינג, ומה שהוא או מגריידי יגידו לי לעשות, אעשה", אמר הפורוורד.

ארטסט, שעבר בטרייד מסקרנטו תמורת בובי ג'קסון, דונטה גרין ובחירת דראפט, מתעקש להראות כי הוא לא הולך להשתנות מבחינה תדמיתית. לגבי התקרית המפורסמת בה עלה ליציע בדטרויט והרביץ לאוהד, אמר הפורוורד: "מישהו זלזל בי, אז הוא הבין מאיפה אני בא. אנשים שמכירים אותי יודעים שרון ארטסט לעולם לא משתנה".

* לואל דנג, שניהל במשך חודשיים משא ומתן עם השיקגו בולס על הארכת חוזהו בקבוצה, סוף סוף סגר עם ראשי הבולס. הצדדים הגיעו להסכם חדש, שיכניס לכיסו הרחב של הפורוורד המגוון 71 מיליון דולר בשש השנים הקרובות. "דנג חלק גדול מהעתיד שלנו, אנחנו מאוד מרוצים שהוא ימשיך איתנו", אמר ג'ון פקסון, מהנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully