וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורמיו: נבחרת ישראל הביסה את צרפת 67:84

31.7.2008 / 19:30

נבחרת ישראל הוכיחה שהניצחון על איטליה לא היה מקרי וגברה בקלות 67:84 על צרפת, בפתיחת טורניר בורמיו. שרף: "בסך הכל עוד משחק הכנה"

נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) את השתתפותה בטורניר בורמיו בניצחון מרשים על נבחרת צרפת 67:84. הנבחרת, ששוהה באיטליה מאז יום שבת, עשתה אימון קליעות בבוקר המשחק, ובו התברר כי עידו קוז'יקרו שסבל מסחרחורות אמש, יוכל לשחק ואף פתח בחמישייה. היא פגשה נבחרת צרפתית ללא רוני טוריאף שלא שיחק בגלל בעיות ביטוח וללא בוריס דיאו וטוני פארקר שעדיין לא הצטרפו לנבחרת. חניכיו של שרף יפגשו מחר את איטליה וביום שבת יסיימו את הטורניר מול נבחרת פולין אותה מאמן מולי קצורין. הנבחרת תחזור ארצה ביום שני.

החבורה של שרף פתחה מצוין את המשחק והראתה נחישות מול נבחרת צרפתית ללא כוכבים. אחרי יתרון 6:8 בלבד, פתחו עידו קוז'יקרו ורביב לימונד במיני בליץ והעלו את הנבחרת ליתרון 6:15, 5 דקות לסוף הרבע. שרף החל להכניס את המחליפים למגרש, כפי שהבטיח, וגם הם עשו את העבודה. שלשה של ליאור אליהו עם הבאזר קבע 13:25 מרשים לישראל בסוף הרבע הראשון.

הנבחרת פתחה גם את הרבע השני מצוין בדרך ליתרון שיא של 16:30, 8 דקות למחצית. כאן הצרפתים החלו לחזור למשחק וצימקו את ההפרש ל-10 בלבד, 5.5 דקות למחצית. כריס ווטסון נכנס לדקות ראשונות במקומו של ליאור אליהו, והמומנטום הצרפתי נמשך. ישראל שמרה על יתרון מינימלי עד המחצית 35:41.

מאיר טפירו לקח בתחילת הרבע השלישי את הנבחרת על הגב שלו והריץ את היתרון של ישראל ל-40:50, 6 דקות לסוף הרבע השלישי. הצרפתים המשיכו להראות לא טוב, והנבחרת ברחה ליתרון השיא שלה 42:58, 3 דקות לסוף הרבע. בשלב זה המשיך צביקה שרף להשתמש ברוטציה הרחבה שלו והצרפתים ניצלו זאת על מנת לצמצם שוב את התוצאה עד סוף הרבע ל-47:60.

ברבע האחרון החליט צביקה שרף לתת מנוחה לשחקנים המובילים שלו ולהמשיך עם הרכבי המחליפים. למרות זאת הצרפתים בכלל לא התקרבו לקאמבק מול ישראל והניצחון היה מובטח, ולמעשה כל הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך. בסיום ניצחון משכנע לישראל 67:84.

קלעו לישראל: עמית תמיר 13, יניב גרין 12, ליאור אליהו 11 (7 כ"ח), עידו קוז'יקרו 8 (5 כ"ח), כריס ווטסון 7, עומרי כספי, יוגב אוחיון ומורן רוט 6 כ"א, גיא פניני 5, מאיר טפירו 4, רביב לימונד ויותם הלפרין 3 כ"א. מתן נאור וניצן חנוכי שותפו אך לא קלעו, בעוד ניר כהן היה היחיד משחקני הנבחרת שלא שיחק.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, היה נשמע מרוצה בסיום: "בסך הכל מדובר בעוד משחק הכנה, משחק אימון. אנחנו עובדים לפי התוכנית - גם שיתפנו 14 שחקנים וגם נראינו טוב", אמר המאמן. "היו דקות ששיחקנו יותר טוב ודקות ששיחקנו פחות טוב. אנחנו מאוד מרוצים מקצב ההכנה, אמנם אנחנו לא בכושר מושלם אבל ככה גם היריבות שלנו. יש שחקנים שבכושר טוב וחלקם בכושר פחות טוב. עד ה-2 בספטמבר יהיו 12 שחקנים בסגל בכושר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully