וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפת נחמה: נבחרת הנוער ניצחה את סרביה

נבחרת הנוער סיימה את שלב הבתים באליפות אירופה בניצחון 61:65 על סרביה. תפגוש את אוקראינה במשחקי הדירוג על מקומות 9-12

לאחר שהובסה אמש (רביעי) לנבחרתה של איטליה 93:57 ואיבדה כל סיכוי לעלות לשלב רבע הגמר, פגשה הערב נבחרת הנוער הישראלית את מקבילתה הסרבית למשחק חסר חשיבות. שחקניו של דני פרנקו, שהגיעו בלי הרבה ציפיות לטורניר, רצו לסיים הבית המוקדם של האליפות בטעם טוב, לאחר שהמטרה הראשונית - לא לנשור לדרג ב' - כבר הושגה. ואכן, הנבחרת פתחה היטב את המשחק, ועלתה ל-12:22 כבר אחרי 8 דקות. הסרבים הצליחו לסגור במעט את הפער, וירדו למחצית בפיגור 30:35.

המשחק המשיך ללכת צמוד, כשאף נבחרת לא מצליחה לפתוח פער משמעותי מריביתה, וכשהשעון מראה דקה לסיום, רון סבג קלע שתי נקודות חשובות כדי להעלות את הנבחרת ליתרון 61:63. הסרבים החטיאו בשלוש ההתקפות הבאות, ובן רייס סגר את הסיפור עם שתי קליעות עונשין מוצלחות בדרך ל-61:65 בסיום. יותם שירן הוביל את הנבחרת עם 14 נקודות ב-70 אחוז מהשדה, כשתמיר אריאלי מוסיף 10 משלו. ניר היימן ודניאל תמיר הוסיפו 8 כ"א.

החבורה של דני פרנקו מסיימת את שלב הבתים של אליפות אירופה בצורה מכובדת עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, ודירוג במקום החמישי. השלב הבא הוא משחקי הדירוג על מקומות 9-12, ומשחקה הראשון של הנבחרת יהיה מול אוקראינה, שסיימה אחרונה בבית המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully