וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד בול: ארגנטינה ניצחה את סרביה

במשחק המרכזי של טורניר הדיימונד בול, ניצחו חבריו של מאנו ג'ינובילי 60:75 את סרביה. האמריקאים הסתדרו עם טורקיה, בדרך ל-82:114

טורניר ה"דיימונד בול" הגיע ליום השלישי שלו, והביא עימו את המשחק המרכזי ככל הנראה בטורניר כולו, כשארגנטינה, אחת המועמדות המובילות למדלייה בבייגי'נג, פגשה את נבחרת סרביה, שלא העפילה לטורניר היוקרתי. הארגנטינאים סיימו מחצית ראשונה ביתרון נקודה, אך פתחו מבערים ברבע השלישי, בו החזיקו את יריבתם על תשע נקודות בלבד, כשהם קולעים 20 מנגד. משם, נבחרת סרביה כבר לא הצליחה לחזור, כשהארגנטינאים מנצלים את הזמן כדי לשתף את המחליפים. 60:75 לדרום אמריקאיים בסיום, שקיבלו 18 נקודות מכוכבם, מאנו ג'ינובילי, אליו הצטרפו נוצ'יוני עם 15, גונזאלס עם 14, ואוברטו עם 13. מנגד, 13 של צ'טקוביץ' ו-12 של ננאד קרסטיץ' לא הספיקו לסרבים.

במשחק השני של היום פגשה אוסטרליה, שניצחה אמש את סין, באנגולה, בקרב של שתי נבחרות עיקשות ומפתיעות, שעשויות לעשות לא מעט צרות באולימפיאדה הקרבה. המשחק הלך צמוד ברובו, ובעוד שהאוסטרלים ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 35:43, האנגולים סגרו את הפער כדי להבטיח סיום מותח. אלא שלאוסטרלים היה את אנדרו בוגוט, סנטר המילווקי באקס, ביום משוגע, והסנטר, עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים, סחב את נבחרתו כל הדרך לניצחון 78:81. מלבד בוגוט, אף שחקן אוסטרלי לא קלע בדאבל פיגרס, כשמאט נילסן התקרב עם 9. אולימפיו קיפריאנו הוביל את האנגולים עם 23, בעוד אדוראדו מינגאס הוסיף 20 משלו.

האמריקאים הביסו גם את טורקיה

אחרי שפתחה את משחקי ההכנה הרשמיים שלהם לקראת הטורניר האולימפי בבייג'ינג עם ניצחון קליל 65:120 על קנדה בשבת בלאס וגאס, קיימה היום (חמישי) נבחרת ארצות הברית משחק מול נבחרת טורקיה, ורשמה ניצחון מוחץ נוסף עם 82:114 במקאו. משחקם הבא של שחקניו של מייק ששבסקי יהיה כבר מחר מול ליטא.

ברבע הראשון שמרו הטורקים, ששיחקו ללא מהמט אוקור והידו טורקוגלו, על מרחק סביר ובסיומו פיגרו 31:30 בלבד, אבל ברבע השני הם הצליחו לקלוע שבע נקודות בלבד, וברבע השלישי המשחק הפך רשמית לגארבג' טיים. לברון ג'יימס, שלא שיחק מול קנדה בגלל פציעה בקרסול, הוביל את קלעי האמריקאים עם 20 נקודות. כרמלו אנתוני הוסיף 17, ודווין וויד וכריס בוש קלעו 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully