וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: קרית שמונה עלתה לסיבוב המוקדמות השני

גיא צרפתי סחב את קרית שמונה עם שער ובישול לסיבוב המוקדמות השני באופ"א אחרי 0:3 על מוגרן. נוסבאום ופרץ כבשו גם כן

הפועל קרית שמונה בעונתה הראשונה באירופה נראית עד עכשיו לא רע. לא רע אם מתייחסים בזהירות למשחק מול מוגרן, בו ניצחה 0:3 כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א. בהתייחס לעובדה שזהו משחקה השני בזירה האירופית, הקבוצה יכולה להיות מרוצה, אך העובדה שמולה עמדה יריבה חלשה מאוד לא אמורה להעיד כלל על העונה שאמורה הקבוצה לעבור.

אחרי 1:1 במשחק הראשון, שבו קרית שמונה נראתה רע במיוחד, דווקא במשחק החוץ היא השתחררה, הפעילה לחץ מאסיבי על היריבה האומללה והשיגה את הניצחון די בקלות. ההגנה המונטנגרית הייתה חדירה ושלוש פעמים ניצלו שחקני קרית שמונה את העובדה הזו כדי להבקיע, ממש בלי שום בעיה.

בדקה ה-31 קרית שמונה כבר עלתה ל-0:1 בזכות שער של עמיר נוסבאום, שקיבל מסירה מגיא צרפתי, המצטיין במשחק. המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של האורחים, שכבשו פעמיים נוספות משערים של עומר פרץ (53) וצרפתי (68).

מהלך המשחק

דקה 31 - גול! כדור קרן שהוגבה על ידי גיא צרפתי מצד ימין הלך אל ראשו של עמיר נוסבאום, שהתרומם ונגח מעל ההגנה המונטנגרית פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 37 - איגור סטויאקוביץ' ממוגרן ניצל הרחקה רעה של הגנת קרית שמונה והמשיך עם כדור מהאוויר בתוך הרחבה, אך הכדור הלך גבוה.

דקה 44 - יובל אבידור סחט הדיפה מצוינת מאיבן יניוסביץ' אחרי שזכה בכדור עומק שלא נוצל כמו שצריך.

דקה 47 - עומר פרץ קיבל כדור וחמק מנבדל, אך הכדור שלו הלך גבוה מעל השער של יניוסביץ'.

דקה 53 - גול! קרית שמונה המשיכה ללחוץ על מוגרן החלשה, ומהלך שהחל עם עומר פרץ, שהעביר לשמאל לאגודה קאובינה, הסתיים עם כדור רוחב לפרץ, שמקרוב גלגל פנימה. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 68 - גול! כדור שהוגבה על ידי גיא צרפתי מ-23 מטר נגע בראשו של שחקן מונטנגרי ונכנס פנימה, אחרי שגם השוער המארח לא היה במקום. 0:3 לקרית שמונה.

דקה 76 - קאובינה השתלט על כדור ונע קדימה עד ששלח בעיטה שנעצרה אצל יניוסביץ'.

הרכב פ.ק מוגרן: איבן יניוסביץ', דראשקו בוזוביץ', מילאן רדולוביץ', נמניה יאניצ'יץ', לוקה פיוביץ', ניקולה וויוביץ', איגור סטויאקוביץ', מרקו וויוביץ', גוראן יובאנוביץ', מילאן ראקיץ', ולדו גלוסצ'ביץ'.

הרכב הפועל קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, סלאח חסארמה, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, רן קוז'וק (אוהד אלגרבלי 84), גיא צרפתי (בני בן זקן 80), עומר פרץ (יובל שבתאי 73), יובל אבידור, אגודה קאובינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully