וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מירור": גרנט מועמד לפורטסמות'

התקשורת האנגלית מדווחת כי מאמן הארי רדנאפ עשוי לעזוב לצסק"א מוסקבה, והישראלי מועמד להחליפו. בן חיים: "חתמתי במועדון עם שאיפות"

התקשורת האנגלית מדווחת היום (חמישי) כי אברהם גרנט עשוי לאמן את פורטסמות' מהפרמייר ליג בעונה הבאה. לפי ה"מירור", המאמן הנוכחי של פומפי, הארי רדנאפ, מועמד לעזוב לצסק"א מוסקבה מהליגה הרוסית, ומי שעשוי להחליפו בתפקיד הוא לא אחר מאשר המאמן הישראלי.

לפי העיתון, רדנאפ הביע בעבר את רצונו להישאר כמה שיותר קרוב לביתו באנגליה, אך הכסף הגדול שנכנס לליגה הרוסית עשוי לשנות את התמונה, על אף שלרדנאפ חוזה בפומפי עד 2011. גרנט, שעל פי הדיווחים עדיין מצוי בקשרים טובים עם אלכסנדר גאידמק, בנו של ארקדי והבעלים של הקבוצה, עשוי להתמנות כמחליפו.

בן חיים: "כמובן שהציפיות גבוהות"

טל בן חיים, שחתם אתמול (רביעי) במנצ'סטר סיטי לארבע שנים, התראיין היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, וסיפר על השאיפות שלו בקבוצתו החדשה. השאיפה שלי היא לחזור לשחק הרבה יותר ממה ששיחקתי בצ'לסי, ולעזור לקבוצה להגיע כמה שיותר גבוה", אמר בן חיים. "יש להם קהל אוהדים נהדר ואיצטדיון פנטסטי, מגיע להם לזכות באיזשהו תואר. כמובן שהציפויות גבוהות כי הרבה זמן לא לקחו פה תואר, אבל זה ייקח קצת זמן".

על מאמנו החדש, מארק יוז, אמר בן חיים: "הוא שחקן עבר גדול שזכה בהמון תארים, אני מאמין שהוא רוצה לזכות בתארים גם בתור מנג'ר. הוא מאמן עם המון כוח רצון להצליח והמון תשוקה למשחק, מסוג האנשים שדומים לי, שאני ממש רוצה לנצח כל משחק, וזה בהחלט מעודד שיהיה לי בנאדם כזה מאחורי הקווים".

לגבי העונה שעברה, בה בילה בעיקר על הספסל של צ'לסי, אמר: "בצ'לסי למדתי הרבה מאוד, שיחקתי עם שחקנים מהטופ העולמי, בכל אימון אתה מרגיש התקדמות ומשתפר, פתחתי את העונה מצוין, שיחקתי הרבה משחקים בהתחלה, אחרי זה שיחקתי קצת פחות, אבל יש לאנשים נטייה לשכוח ששיחקתי 22 משחקים בצ'לסי, וזה לא מעט בכלל. אבל בסך הכל זה שייך לעבר ואני מסתכל עכשיו קדימה, חתמתי במועדון טוב מאוד עם שאיפות לעתיד, ואני מקווה שתהיה עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully