וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להמשיך את ההיסטוריה

הפועל קרית שמונה ומישל דיין יתמודדו מול מוגרן על הכרטיס לסיבוב המוקדמות באופ"א. אנחנו מעריכים שהמשחק יסתיים בתיקו, מה שלא בהכרח יעזור להם

משחק מספר 61: מוגרן - הפועל קרית שמונה 2.1, 2.7, 2.5

עירוני קרית שמונה יכולה להיפרד מהמפעל שאיתו היא ערכה היכרות ראשונה רק לפני שבועיים, באם היא לא תנצח את מוגרן ממונטנגרו במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א. שחקניו של מישל דיין סיימו ב-1:1 מאכזב במשחק הראשון וכעת הם ינסו להשלים את העבודה מול הקבוצה הבינונית במשחק החוץ.

המאמן מישל דיין ייאלץ להסתדר ללא הבלם המורחק יניב לביא, החלוץ עומר פרץ שכבש במשחק הראשון, והקשר הפרואני חייר סספדאס, שלא הספיק להירשם באופ"א. מנגד יתוגבר ההרכב בקשר עבאס סואן, שלא שותף במשחק הראשון עקב הרחקה.

דיין, שערב המשחק הראשון בקריית אליעזר שידר כי הליגה חשובה יותר, ניסה לעורר את השחקנים. "עיני כל המדינה נשואות אליכם", אמר המאמן. "אנחנו צריכים לייצג בכבוד את העיר ואת המדינה. אני סומך עליכם שתעשו את העבודה".

הקשר גיא צרפתי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים בסדר, מקווים לעשות תוצאה טובה שתעביר אותנו שלב. זה משחק שיחשל אותנו מאוד, גם ייתן לנו ניסיון וגם יהיה הכנה לליגה. אני מקווה מאוד שנעבור את המשחק ונצבור עוד ניסיון בזירה האירופאית. נקווה לשמח את התושבים".

הרכב משוער: דני עמוס, ברק בכר, סלאח חסארמה, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, רן קוזוק, יובל שבתאי, גיא צרפתי, יובל אבידור, אגודה קאובינה

אז מה יהיה במשחק מבחינתנו המהמרים? לכאורה מדובר במשחק שקרית שמונה אמורה לנצח, על אף העובדה שמדובר במשחק חוץ ובמשחק הראשון היא לא הרשימה. אלא שמוגרן כנראה תאמלל את מישל דיין ושחקניו ותכפה תיקו. האם זה יספיק לשלב הבא? זו כבר שאלה אחרת. ההימור: איקס (2.7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully