וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "עשינו חצי עבודה"

יצחק שום יודע שהניצחון הדחוק על ויסלה קרקוב הוא רק ההתחלה בדרך לשלב הבא בגביע האלופות. קאלה: "לוקח אחריות על השער"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

שום אופטימי: "עליית שלב היא אפשרית"

אוהדי בית"ר ירושלים וחלק משחקניה ודאי הרגישו דז'ה-וו מסוים בדקה ה-28 של משחק מוקדמות ליגת האלופות מול ויסלה קרקוב הערב (רביעי). טברטקו קאלה, שטעויות שלו העיפו את הקבוצה מהמפעל בעונה שעברה, יוצא מהשער וסופג גול אומלל. 1:0 לפולנים, והקהל בשוק. גם שחקני הדאבליסטית לא מבינים מה נחת עליהם.

אלא שלעתים, מה שמבדיל קבוצות טובות מקבוצות מנצחות, זה היכולת להתאושש ממשברים, גם בעיצומו של משחק. זה בדיוק מה שעשה יצחק שום לקבוצתו, וביחד עם חילופים מנצחים והחדרת אנרגיות חדשות בשחקניו בחדר ההלבשה, הפכו הירושלמים את התוצאה בדרך לניצחון 1:2 סופר-חשוב לקראת הגומלין בשבוע הבא. מעבר לתוצאה עצמה, הרי שבית"ר תצא לפולין במצב מנטאלי טוב, וספק אם שרידי הטראומה הגדולה יצוצו להם.

יצחק שום, שהיה בסרט הזה מספר לא קטן של פעמים, היה נשמע מסופק ואדיש בסיום. "עשינו חצי עבודה. אני שמח שניצחנו, אבל חבל שלא הבקענו עוד שער או שניים. מקווה שזה יספיק. עליית שלב היא אפשרית, ויש לנו מספיק כלים טובים בהתקפה כדי שאולי נבקיע. הכל פתוח, זה 50-50 עד הדקה האחרונה. היינו טובים יותר".

על השער שספג השוער שלו, שהכניס את קבוצתו לפאניקה במהלך המחצית הראשונה, אמר מאמן הדאבליסטית: "אחרי הגול שקאלה ספג הרגעתי את השחקנים ואמרתי להם להמשיך הלאה". בהתייחסו אל כוכב המשחק, אבירם ברוכיאן, אמר שום: "ברוכיאן שחקן טוב, היום הוא עשה את העבודה וכל הכבוד לו".

גם ברק יצחקי פרגן לחברו הטוב, כוכב המשחק. "ברוכיאן שחקן ענק. הוא נתן הצגה, ורק שימשיך ככה. הוכחנו אופי של ווינרים, לחזור מפיגור זה לא קל גם בבית. הקהל עזר לנו. אני שמח שהצלחנו להפוך את התוצאה, אבל זו רק מחצית הדרך".

יצחקי הסתכל קדימה, אל המשחק הבא, ונשמע אופטימי: "נקווה להמשיך את העבודה ולא לספוג שם, כדי שנעלה. הפולנים משחקים אגרסיבי וחזק, ויהיה משחק מאוד קשה. הם ידועים כקבוצת בית חזקה, אבל נלמד אותם ונגיע הכי מוכנים שאפשר. בעזרת גם השם נעבור". על חזרתו לקבוצה, ומשחקו הראשון באצטדיון החדש-ישן, אמר החלוץ: "לא רציתי להפסיד את המשחק הזה. אין כמו לשחק בטדי ולחזור אל הקהל הזה".

קאלה: "אני לוקח אחריות על השער"

הגיבור הטראגי של המשחק, טברטקו קאלה, שספג שער אומלל ולאחר מכן הציל את קבוצתו, לא ברח מאחריות לאחר המשחק, אך באותו זמן חיפש מעט תמיכה. "זה הכדורגל. אני לוקח אחריות על השער ומצטער בפני החברים המדהימים והקהל הזה. במחצית אמרתי שיש עוד 45 דקות, שיחקתי טוב והצלתי שתיים או שלוש הזדמנויות", אמר השוער. "אנחנו קבוצה, וחברים צריכים לתמוך אחד בשני. יש להם יתרון עם שער החוץ, אבל אני מאמין בקבוצה. אני מרוצה מאיך ששיחקנו".

דרק בואטנג, שכרגיל הציג משחק יעיל וחכם, אופטימי לקראת הגומלין: "הם קבוצה מאוד טובה ושיחקו כדורגל מאוד פיזי. אין לי מה להגיד על הטעות של קאלה - לפעמים דברים כאלו קורים. ממשיכים הלאה, ניצחנו וזה מה שחשוב. אני בטוח שאנחנו יכולים לעבור את ויסלה, זה מאוד חשוב לנו, וזה הדבר שאליו אנחנו מכוונים".

מיכאל זנדברג, שנכנס כמחליף במחצית השניה במקום עידן טל והכניס בקבוצה רוח חדשה: "אני יוצא די מרוצה, קרקוב קבוצה טובה מאוד ומאורגנת. נקלענו לפיגור ב-30 הדקות הראשונות, כך שעם המהפך אנחנו יוצאים מעודדים. כשאנחנו מניעים כדור אנחנו מגיעים להרבה מצבים", אמר זנדברג. "הם החמיצו כמה מצבים קורצים, אבל אני די מרוצה מהתוצאה - אפשר לעבור. בבית הם יבואו להתקיף ויהיו חשופים יותר, אנחנו מקווים לנצל את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully