וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר נשאר ברמת גן

30.7.2008 / 23:03

הקפטן של רובי בלינקו ממשיך לעונה נוספת, אחרי קיץ שבו היה מחוזר על ידי אשקלון, קרית אתא וחיפה. ברנר: "רמת גן היא הבית שלי"

עירוני רמת גן השלימה הערב (רביעי) את הסגל הישראלי שלה לעונה הבאה לאחר החתמתו של הקפטן שמוליק ברנר לעונה נוספת. ברנר (27, 1.87) חוזר במהלך הקיץ על ידי עירוני אשקלון, שמאוד רצתה לראות אותו כרכז מוביל, וגם על ידי אליצור קרית אתא ומכבי חיפה העולות החדשות, אך לבסוף העדיף להשאר ברמת גן, שם רשם בעונה האחרונה 5.2 נקודות ו-3.9 אסיסטים למשחק.

"רמת גן היא הבית שלי", אמר ברנר לאחר חתימתו. "אנשי רמת גן הראו לי במשך כל הקיץ עד כמה הם מעריכים אותי ואוהבים אותי. אני מעדיף משפחה חמה ואוהבת ומקווה שתהיה לנו עונה עוד יותר טובה מהעונה הקודמת. אני חייב להודות ליו"ר הקבוצה בני ברנר על הבעת האמון הבלתי מסוייגת ועל כך שידע לנווט אותנו לדרך הנכונה".

בכך סיימה רמת גן למעשה את ציוות הישראלים שלה כאשר לצד ברנר הגיעו לקבוצה שחקני הלאומית אילן ברקוביץ', גרי גנדל וליאור חכמון ואיתם ישתפו פעולה הצעירים שון דניאל ואור ברנר. רמת גן החתימה עד כה שלושה זרים לעונה הבאה: כרמלו לי, ג'ונתן ג'ונס וג'וש גומז. בקבוצה מקווים לסכם על המשך דרכו של בראיין טולברט כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully