וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה ממנה סושי: איי סוגיאמה העיפה את שחר פאר ממונטריאול

איי סוגיאמה היפנית לא התקשתה מול שחר פאר בסיבוב השני של טורניר מונטריאול, בדרך ל-2:6 2:6 קל ומהיר. סאפינה עלתה לשלב הבא

לאחר שעברה בסיבוב הראשון של טורניר מונטריאול (1.3 מיליון דולר) את סאבין ליסקי, פגשה היום (רביעי) שחר פאר בסיבוב השני את איי סוגיאמה היפנית, והפעם זה היה סיפור אחר לגמרי. הישראלית נתקלה בטניסאית עיקשת שהגיעה במומנטום חיובי, אחרי הניצחון המפתיע על ניקול ואידיסובה הצ'כית בסיבוב הראשון.

סוגיאמה בת ה-33 פתחה נהדר את המשחק, ולא השאירה לפאר אף סיכוי. המערכה הראשונה הסתיימה ב-2:6 מהיר ליפנית, והמערכה השניה המשיכה את אותו הקו בדיוק. פאר לא הצליחה לשבור את היפנית, שמנגד ניצלה אחוזי הגשות נמוכים של הישראלית בדרך לניצחון 2:6 גם במערכה השניה, ובמשחק כולו.

במשחק המרכזי של היום ניצחה דינארה סאפניה את אנסטסיה רודיונובה בקרב הרוסיות 2:6 4:6. ויקטורה אזרנקה עלתה גם היא לשלב הבא, לאחר שגברה על סיביל באמר האוסטרית 2:6 2:6.

דג'וקוביץ' עבר קשה בסינסנטי

נובאק דג'וקוביץ', המדורג 3 בטורניר סינסנטי היוקרתי, עבד היום קשה מול סימונה בוללי האיטלקי כדי לנצח 6:7, 6:7 ולעבור לסיבוב השלישי בטורניר סינסנטי (סך פרסים של 2,615,000 דולר).

פינאליסט השנה שעברה והמדורג 7, ג'יימס בלייק, ניצח את ז'יל סימון 4:6, 3:6 והצליח לעצור את הצרפתי, שנמצא בכושר מצוין והגיע למשחק עם מאזן של 1:10 ב-11 המשחקים האחרונים שלו.

מדורג גבוה שכן הודח היום הוא דויד פרר (5) הספרדי שהפסיד 7:6, 3:6, 3:6 לניקלואס לאפנטי האקוואדורי. אנדי מארי הבריטי גבר על סם קוורי האמריקאי 6:7, 1:6.

משחקם של יוני ארליך ואנדי רם בסיבוב השני, נגד לינדשטדט השבדי ויארו ניימינן הפיני הופסק בשל גשם, במצב של 0:1 לישראלים במערכה הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully