וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום האידיאלי לאוהדים שרופים

בית הקברות של המבורג הקדיש חלק מיוחד, הסמוך לאיצטדיון העירוני, שמיועד לאוהדים שמעוניינים להיקבר קרוב למגרש. שיהיו בריאים

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

"עכשיו תהיה להם הזדמנות לבקר אותי"

תפנית מעניינת ביחסי האוהד-קבוצה בבונדסליגה: בית הקברות של העיר המבורג הקדיש חלק מיוחד, הסמוך לאיצטדיון העירוני, שמיועד לאוהדיה המושבעים של הקבוצה שמעוניינים להיקבר הכי קרוב שאפשר למגרש.

"זה בית הקברות הקרוב ביותר לאיצטדיון, הוא ממוקם בדיוק מעבר לכביש", מספר כריסטיאן רייכרט, חבר הנהלת המבורג, "לאורך השנים נתקלנו בהרבה בקשות של אוהדים, ששאלו אם נוכל לפזר את האפר שלהם על הדשא או אם אפשר להיקבר תחת נקודת העונשין ברחבה, אבל הדבר בלתי אפשרי מבחינת החוק הגרמני. בגלל זה חשבנו שזה יוכל להיות רעיון נהדר. עכשיו יש לנו את ההזדמנות הנדירה להקים בית קברות ממש בסמוך לאיצטדיון".

כמובן שאין מדובר במקרים הראשונים בהיסטוריה בהם אוהדים מבקשים להיקבר במגרש של קבוצתם. באנפילד, למשל, פוזר אפרם של אוהדים רבים שניספו באסון הילסברו - דבר שמהווה סיבה נוספת למאבק האוהדים נגד המעבר של האיצטדיון האגדי. לרייכרט מהנהלת המבורג, בכל אופן, יש סיבה נוספת למיזם.

"עבורי, בית קברות הוא מקום שאליו מגיעים כדי לזכור את האדם שמת", הוא טוען, "זו יכולה להיות הזדמנות לעשות את זה. 90 אחוז מהאנשים שאני מכיר מעורבים בצורה כזו או אחרת בהמבורג, ומכיוון שהם ימשיכו להגיע לאזור האיצטדיון בערך פעם בשבועיים, יהיו להם הרבה הזדמנויות לבקר אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully