וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים רוצים לשחק, ששבסקי מתעקש על אימונים

האומנם סימנים ראשונים לשאננות בנבחרת הכדורסל האמריקאית? ששבסקי מרגיע: "השחקנים יודעים שאנחנו זקוקים לעוד הרבה הכנה"

בארה"ב ממשיכים להביע את דאגתם בנוגע לשחצנות שחקני נבחרת הכדורסל המקומית, שבטוחים בסיכויים לזכות במדליית הזהב. גם היום הדיווחים מהמחנה האמריקאי מספרים על חוסר הקשבה של השחקנים להוראות הצוות המקצועי. לטענתם, בעוד המאמן מייק ששבסקי מתעקש על אימונים והסברים טקטיים, השחקנים דורשים עוד משחקים.

"נכון, השחקנים רוצים עוד משחקים, אבל אני חושב שהם יודעים שהם זקוקים לעוד הרבה הכנה", אמר ששבסקי, "ההכנות והאימונים שאנחנו עורכים עכשיו הם ההזדמנות היחידה שלנו לעשות את זה. אנחנו מכירים טוב אחד את השני, אבל יש לנו עוד דברים לעבוד עליהם".

מה יהיה עם הרוטציה?

אחד הדברים, למשל, שנדרש ששבסקי לעשות הוא להגדיר רוטציה. דווין וויד, כריס פול, דרון וויליאמס ומייקל רד הם כוכבי NBA ושחקנים מובילים בקבוצותיהם, אבל בנבחרת המקסימום שהם יכולים לקוות לו זה להפוך לשחקן השישי. "האתגר שעומד בפני ששבסקי במציאת השילוב הנכון - זה דבר שאני ממש לא מקנא בו", אומר בריאנט.

"כל אחד מהשחקנים פה יכול לתת 40 דקות בערב", אמר דרון וויליאמס, "זה הולך להיות לא קל לנהל את זה. אבל מד שני, זה מה שטוב בקבוצה שלנו. בגלל העומק שלנו, אף אחד לא יכול לשחק יותר מדי, וזה אומר שהוא יעלה מהספסל טרי מאוד ועם הרבה אנרגיה ויוכל לשמור על אינטנסיביות בהגנה".

"תמיד קשה להיות מאמן, ובמיוחד בקבוצה הזאת", אומר כריס בוש, "כולם פה כל כך מוכשרים, אבל אני בטוח שהוא ימצא את הנוסחה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully