וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד בול: איראן ניצחה את סרביה, אוסטרליה את סין

נבחרת איראן הדהימה את נבחרת סרביה עם 70:72 בטורניר ה"דיימונד בול". יאו מינג ונבחרתו הסינית אכזבו גם הם, והפסידו לאוסטרליה 67:55

טורניר ה"דיימונד בול" נפתח אמש (שלישי), עם ניצחונות של ארגנטינה וסין על על איראן ואנגולה בהתאמה והיום (רביעי), קיבלנו שתי הפתעות גדולות בשני המשחקים ששוחקו, כאשר איראן הדהימה את סרביה 70:72, ואוסטרליה גברה על סין 55:67.

בית א' בטורניר הכדורסל האולימפי זימן לאיראן מפגש מאוד לא קל עם ארגנטינה, אוסטרליה, ליטא, רוסיה וקרואטיה. האיראנים, שערכו משחקי הכנה בארצות הברית לקראת האליפות, פתאום מסתמנים כהפתעה פוטנציאלית, וכיריבה לא קלה כלל, כפי שהבינה היום נבחרת סרביה. הסרבים, שכזכור, לא ישחקו באולימפיאדה, פגשו יריבה איראנית עיקשת שלא ויתרה לרגע. המשחק הלך צמוד, ובעוד שהנבחרות ירדו להפסקה בשוויון 35:35, הרבע האחרון נפתח ביתרון שתי נקודות לאיראנים, עליו הם שמרו עד הסיום. ג'וואד דבארי וחאמד הדאדי הובילו את המנצחים עם 20 נקודות כ"א. 14 נקודות של זוראן ארצג ו-10 של קוסטה פרוביץ' לא הספיקו לסרבים המאכזבים.

גם במשחק הראשון של היום נערכה הפתעה, כהסינים, שלא הציגו יכולת גבוהה גם אתמול מול אנגולה, נחלו הפסד מול נבחרת חלשה מהם על הנייר, אוסטרליה, 67:55, ועושה רושם כי עם יכולת כזאת, סיכוייהם לעלות מבית ב' (אנגולה, ספרד, ארצות הברית, גרמניה) לא נראים מזהירים במיוחד. האוסטרלים פתחו חזק את המשחק, והובילו ב-6 הפרש כבר במחצית. הסינים, בראשותו של יאו מינג, ניסו לחזור, אך האוסטרלים הציגו הגנת ברזל, חטפו רק 10 נקודות ב-10 הדקות האחרונות, וניצחו 55:67.

כריס אנטסי הוביל את נבחרתו עם 11 נקודות, בעוד דייויד אנדרסן הוסיף 10 משלו. אנדרו בוגאט, כוכב הנבחרת, סיים עם 9 באחוזים רעים. מהצד השני, 14 נקודות של יאו מינג לא עזרו לסינים, שדייקו ב-33% בלבד מהשדה. "לא שיחקנו טוב", אמר כוכב היוסטון רוקטס בסיום. "איבדנו הרבה ונצטרך להשתפר הרבה בזמן קצר".

ספרד ממשיכה עם הקונצרטים

נבחרת ספרד, אולי נבחרת הכדורסל המרשימה ביותר בשבועות האחרונים, סיימה היום (רביעי) את הכנותיה לפני היציאה לממזרח הרחוק עם עוד ניצחון מוחץ, הפעם 57:107 על לטביה.

הנבחרת של אאיטו רנסס נראתה מצוין לאחרונה והביסה גם את ארגנטינה, ליטא ואחרות והיום, בקאסטליון, פתחה בצורה רגועה יחסית עם 15:27 אחרי רבע אחד. משם זה כבר הפך לשיטפון ועד המחצית המארחים כבר הוליכו 25:55, הפרש אותו הגדילו עוד במחצית השנייה.

פאו גאסול הוליך רשימת קלעים מאוזנת עם 17 נקודות, אלכס מומברו הוסיף 16, רודי פרננדז קלע 14, פליפה רייס 13 וריקי רוביו 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully