וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון רוקטס: "ליאור אליהו הוא הדור הבא של הפאוור-פורוורדים ב-NBA"

ראש מחלקת הסקאוטינג של הרוקטס, שמחזיקה את הזכויות על הישראלי בארה"ב, אומר: "אנחנו מצפים להרבה מאוד מאליהו"

ליאור אליהו עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אולם גרסון רוסאס, ראש מחלקת הסקאוטינג של היוסטון רוקטס, שמחזיקה את הזכויות עליו בארה"ב, יודע מה הוא צריך לעשות אם ברצונו להגיע יום אחד ל-NBA.

"לפני שנתיים הייתה לליאור עונה ראשונה נהדרת במכבי. הוא נתן משחקים גדולים, במיוחד מבחינה התקפית, והראה שיש לו יכולת לעשות דברים מיוחדים", סיפר רוסאס בכתבה שפורסמה באתר הרשמי של הרוקטס, ועוסקת פרט לאליהו גם בפרוספקט נוסף אחריו עוקבים הסקאוטים מיוסטון – בראד ניולי, שחקנה של פאנליוניוס היוונית. "אבל השנה מכבי החליפה מאמנים וכתוצאה מכך הייתה אי-בהירות גדולה בכל הקשור לסגל ולרוטציה. זה השפיע על אליהו, בעיקר בגלל שהוא היה אחד החבר'ה הצעירים. זה מובן לי, כי בכל פעם שיש שינוי בעמדת המאמן, אז תפקידים וסדרי עדיפויות משתנים. בסך הכל הייתה לליאור שנה של הרבה עליות וירידות.

"היינו שמחים לראות יותר התפתחות אצל אליהו בשנה האחרונה", המשיך רוסאס. "אנחנו צריכים שהמשחק של אליהו יהפוך מאוזן יותר, בעיקר מבחינה הגנתית. הוא צריך לבוא בגישה טובה יותר, עם יותר משמעת. אלו דברים שרוב הצעירים מתקשים איתם. ליאור הוא כישרון התקפי מיוחד. היכולות שלו במגרש הפתוח ויכולת צבירת הנקודות מהעמדה שלו היא ייחודית. אנחנו רואים בליאור את הדור הבא של הפאוור-פורוורדים ב-NBA".

לקראת העונה הקרובה אמר רוסאס כי "אנחנו מצפים להרבה מאוד מליאור. הוא שחקן חופשי ויש סיכוי שישחק במכבי, אבל עוד קבוצות באירופה מאוד רוצות אותו. זה יהיה דבר שמאוד נרצה לעקוב אחריו. בסופו של דבר, הכל יהיה תלוי בהתפתחות המקצועית של אליהו, ובאיך שיפתח את הגוף שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully