וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר וארט מתקרב לברנבאו

ריאל מדריד הגישה הצעה חדשה ומשודרגת לרכישת הקשר ההולנדי. שוסטר כועס על ההנהלה. בברצלונה: אטו עדיין כועס על גוארדיולה

ריאל מדריד מעבירה הילוך במו"מ לרכישת רפאל ואן דר וארט. אתמול (שלישי) אמר המאןמ ברנד שוסטר כי צירופו של הקשר ההולנדי יספק אותו לא פחות מצירוף כריסטיאנו רונאלדו. על פי דיווח ב"מארקה" הבלאנקוס הגישו להמבורג הצעה חדשה בסך 10 מיליון יורו, שצפויה להתקבל על ידי הקבוצה הגרמנית.

ואן דר וארט, 25, הביע לאחרונה את רצונו להצטרף לאלופת ספרד כשאמר: "אם אעזוב את המבורג, שה יהיה רק לקבוצה גדולה כמו ריאל מדריד". אגב, שתי הקבוצות ייפגשו למשחק בטורניר "אמירייטס" בלונדון, בסוף השבוע.

ועוד מריאל. רוביניו הברזילאי, שצפוי להישאר במועדון בעקבות אי הגעתו של רונאלדו, מעוניין לשדרג את חוזהו. רוביניו צפוי לדרוש מקלדרון שכר שנתי של חמישה מיליון יורו, כפי שצ'לסי הסכימה לשלם לו. קלדרון מוכן לחוזה חדש לחמש שנים, אבל בין הצדדים קיימים פערים כספיים גדולים. "רוביניו נראה מדוכדך בזמן האחרון", אישר חברו לקבוצה, איקר קסיאס.

בינתיים, שוסטר מתחיל להתעצבן...

המאמן הגרמני של ריאל מדריד, ברנד שוסטר, לא חסך ביקורת על התנהלות הנהלת הבלאנקוס במהלך הקיץ הנוכחי. "אני האחרון לדעת על מה שקורה", אמר המאמן במסיבת עיתונאים שמעוררת סערה בספרד. "אני כבר לא כועס, התרגלתי להיות האחרון שיודע מה הולך בקבוצה הזו. כמובן שהייתי רוצה לדעת עוד".

קצפו של שוסטר יצא לאחר שהנהלת הקבוצה נפגשה ביום שני האחרון בכדי לדון במצב המשא ומתן עם כריסטיאנו רונאלדו ולא טרחה לעדכן את המאמן הגרמני במה שקורה. "אולי לא ראו צורך לעדכן אותי, כנראה שהם חושבים שזה עניין של ההנהלה בלבד. אני לא יודע".

אטו לא קונה את החנופה של לאפורטה

הצהרתו של נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, כי החלוץ סמואל אטו עשוי להישאר בקבוצה, לא עשתה רושם על הקמרוני, שעדיין כועס על ראשי המועדון. לאפורטה ציין שהוא מהרצינות שמראה השחקן במהלך ההכנות לעונה, אבל אטו עדיין לא סלח למאמן פפ גוארדיולה שהצהיר קבל ועם ועדה שהחלוץ לא נמצא בתוכניות שלו.

"למילות השבח של לאפורטה לא היה שום צורך", אמר סוכנו של אטו, חוזה מריה מסיאס, "המצב נשאר אותו דבר בדיוק". יחד עם זאת, העדיפות של אטו היא להישאר במועדון עד לסיום החוזה. תג המחיר הגבוה שלו, 30 מיליון יורו, יחד עם דרישתו לשמונה מיליון יורו לעונה, מקשה על קבוצות המתעניינות בו. אטו שוהה כרגע במחנה האימונים של ברצלונה בסקוטלנד, וייצא עם הקבוצה למשחקי הכנה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully