וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הוכחתי את יכולותיי בצ'לסי"

המאמן התראיין ל'סאן' וטען כי לסקולארי סיכוי טוב לזכות באליפות, "לצ'לסי הסגל הטוב בליגה". יפוצה ע"י אברמוביץ' ב-3.5 מיליון ליש"ט

אברהם גרנט התראיין היום (רביעי) לעיתון ה'סאן' הלונדוני. המאמן הישראלי שלח מחמאות ליורשו בתפקיד, לואיז פליפה סקולארי שמונה במקומו למאמן צ'לסי, אבל הפעיל בכך בעקיפין גם לחץ על הברזילאי. מאמנם לשעבר של הכחולים אמר כי הוא מצפה שסקולארי יביא אליפות לקבוצה של רומן אברמוביץ' ואף טען כי כיום יש לברזילאי את הסגל הכי טוב באנגליה.

"בשבועות האחרונים נערכו שינויים גדולים בצ'לסי", אמר גרנט. "אני חושב שהסגל של הקבוצה טוב יותר כעת משל מנצ'סטר יונייטד וארסנל. סקולארי הוא מאמן טוב ויכול להביא הרבה מהצלחה. לצ'לסי יש סיכוי טוב לזכות בפרמיירליג העונה.

"כשקיבלתי את צ'לסי לידיי אחרי שז'וזה מוריניו פוטר, התקשורת האנגלית וחלק משחקני הקבוצה לא האמינו ביכולותיי", הוסיף גרנט. "אבל הוכחתי להם בחודשיים-שלושה האחרונים שלי בתפקיד כשהיינו קרובים לזכות בשלושה תארים".

גרנט, שפוטר מתפקידו בחודש מאי, הצליח ליישב את המחלוקות בינו לבין הבעלים של הקבוצה. המאמן יפוצה ב-3.5 מיליון ליש"ט. כזכור, לגרנט היה סעיף פיצוי בחוזה שעמד על 5 מיליון ליש"ט, אולם צ'לסי מיאנה לשלם לו את מלוא הסכום בתואנה כי הוא אימן את הקבוצה פחות משישה חודשים, כשחוזהו היה לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully