וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונסון: "חם פה כמו שריפה"

30.7.2008 / 12:03

דולי ג'ונסון חתם במכבי ת"א, ערך אימון בכורה והתלונן על החום הכבד. "התרשמתי שמדובר במועדון גדול". ישחק כנראה עם החולצה מספר 2

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מרגיש בבית

הקשר הליברי, דולי ג'ונסון, חתם היום (רביעי) על חוזהו לשלוש העונות הקרובות במכבי תל אביב. תנאיו הכספיים של הקשר סוכמו כבר במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בהולנד והיום הפך ג'ונסון באופן רשמי לשחקן המועדון. הוא אף ערך היום את אימון הבכורה של במדים הצהובים.

"התרשמתי שמדובר במועדון גדול", אמר ג'ונסון מיד לאחר חתימתו. "יש בקבוצה הרבה שחקנים טובים. אני שמח מאוד להגיע לכאן". לגבי מזג האוויר אמר: "להתאמן היום בבוקר, היה חם כמו שריפה. זה בוודאי לא משהו שהייתי רגיל אליו בשבדיה, אבל זה מזכיר לי את מזג האוויר בליבריה אז אני מקווה שיהיה בסדר".

במהלך האימון קבוצתו של ג'ונסון הפסידה במשחקון פנימי והמאמן רן בן שמעון שלח את הקבוצה המפסידה לרוץ מסביב למגרש. "גם בקבוצה בה שיחקתי (א.י.ק. סולנה - ר.ב.) הקבוצה שמפסידה הייתה מקבלת עונשים. זה נחמד וטוב שיש תחרותיות באימון וחשוב שנעבוד קשה". ג'ונסון אף נשאל לגבי המספר עמו הוא רוצה לשחק. אנשי התקשורת שנכחו צחקו עימו ואמרו לו שכדאי לו לבחור את המספר 8, אבל הקשר אמר כי הוא רוצה לשחק עם מספר הנמוך מהספרה 5. הוא יקבל כנראה את הגופייה עם המספר 2.

קרלן אברמוב, החלוץ היהודי-ארמני, שלא נטל חלק במחנה האימון של מכבי בהולנד, התאמן היום עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully