וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה החליטה להיפרד מאלן מסודי

אייל בן יעקב

30.7.2008 / 10:38

שוחרר עקב יכולתו, גם רוזנטל שוחרר מהקבוצה. פריינטה למבחנים. הקבוצה החליטה להשהות את מכירת המנויים: "הקהל יורק ליאמר בפרצוף"

אלן מסודי, קשרה הקונגולזי של מכבי נתניה ששב הקיץ לקבוצה ממכבי תל אביב, שוחרר היום (רביעי). בהודעה רשמית שהוציא המועדון נמסר כי השחקן שוחרר לאחר שביקש להאריך את החוזה לו בשתי עונות נוספות. הצדדים לא הגיעו להסכמה ונוצרו פערים בלתי ניתנים לגישור, ולכן הגיעו הצדדים להסכמה על פרידה משותפת.

המועדון איחל לשחקן בהצלחה בהמשך דרכו. כעת נותרה הקבוצה עם חמישה זרים, יומיים לפני תום מועד רישום שחקנים לגביע אופ"א. מסודי וסוכנו, ג'קי דהאן, זומנו לשיחה במשרדי המועדון, בה נאמר לו כי הוא לא סיפק את צרכי הקבוצה מבחינה מקצועית. "ההחלטה הייתה הדדית", אמר סוכנו של השחקן, ג'קי דהאן. "נפרדנו בצורה מחויכת בלי שום משקעים. נחפש למסודי קבוצה בארץ וגם בחו"ל".

מי שגם עשוי להיות משוחרר מהקבוצה, לאחר שלא הרשים במחנה האימון של הקבוצה באוסטריה, הוא החלוץ הצ'יליאני סבסטיאן רוזנטל. לעומת הצמד, מי שעשוי להישאר הוא פרנסיס קיויו. החלוץ סיפר לחבריו לקבוצה כי המאמן לותר מתיאוס שוחח עימו שלשום ואמר לו: "אתה נשאר בנתניה. תביא את הדברים שאתה צריך מהבית". יצוין כי גורמים בנתניה הטילו ספק באמירה הזאת.

הקשר היהודי-צרפתי קווין פריינטה, שגדל במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן ונמכר בגיל 18 ללבנטה הספרדית, יגיע למבחנים. השחקן שיחק שלוש שנים בלבאטה ונאלץ לעזוב בשל משבר כלכלי אליו נקלעה הקבוצה. בחורף האחרון הוא נבחן במכבי תל אביב, אך הצהובים לא הצליחו להגיע להסכם לגביו. הקשר יגיע היום למספר ימי התרשמות במכבי נתניה, לאחר שכבר היה מועמד הקיץ למבחנים בהפועל תל אביב. אם ירשים יעבור לקבוצה מעיר היהלומים בהעברה חופשית.

אכזבה רבה מקצב מכירת המנויים

הנהלת מכבי חיפה הודיעה אתמול (שלישי) כי המועדון מכר 3,000 מנויים לעונה הבאה. במכבי תל אביב העריכו שהמועדון מכר 5,000 מנויים, ומה במכבי נתניה? שם מאוכזבים מאוד מקצב מכירת המנויים: 170 בלבד נמכרו והבעלים דניאל יאמר כועס מאוד על האוהדים. לדברי גורמים במועדון: "יאמר הרים ידיים, נמאס לו להיות הכספומט של העיר הזאת ולא לקבל דבר בחזרה".

הבוקר התברר כי הקבוצה הפסיקה את ההתקשרות עם משרד הכרטיסים "לאן" שגבה לטענת חברי ההנהלה עמלות מופרזות. בנתניה הקפיאו את מכירת המנויים בסוף השבוע וניהלו מגעים עם חברה שוויצרית שמחזיקה שלוחה בישראל. החברה פנתה לנתניה לפני כחודש ימים על מנת לשווק את המנויים בעקבות הצטרפותו של מתיאוס. כעת נתניה נמצאת בבעיה: ההנהלה לא מצליחה לסיים את המשא ומתן עם החברה בגלל פערים במספר סעיפים מהותיים. בנתניה מסרבים לגלות במה מדובר, אך נראה כי החברה מעוניינת למכור מנויים במחיר גבוה יותר.

"האוהדים יורקים לדניאל בפרצוף, הם צריכים להתבייש. חוצפנים", אמרו אתמול במועדון. "ביקשו ממנו להוסיף סט צהוב לתלבושות הקיימות, הוא הסכים. ביקשו לפתוח עוד נקודות מכירה, להביא לכאן שחקני רכש, הכל הוא עשה. בקצב הזה הוא יברח מכאן בעוד עונה ולא בעוד שלוש".

בנתניה הופתעו מאוד מהקצב האיטי של המכירה. ההנהלה פתחה ערוצי שיווק חדשים: היא אפשרה לאוהדים לרכוש מנויים דרך האתר, פתחה סניפים חדשים בתל אביב ואפילו ביצעה שירות טלמרקטינג. כעת, מקווים בנתניה, לשחזר את הימים בהם מכרה הקבוצה 2,000 מנויים. "אם בתקופת אשר אלון מכרו כמות כזאת, היום אנחנו צריכים למכור לפחות כמות כפולה", אמרו. בימים הקרובים תנסה ההנהלה למצות את המשא ומתן מול השוויצרים. אם לא תירשם התקדמות, נראה כי היא תפנה לערוצי שיווק נוספים.

"הציפיה הייתה שאנשים ירכשו יותר מנויים"

איציק גניש, דובר מכבי נתניה, מסר בתגובה למכירת המנויים: "מכירת המנויים כרגע הופסקה בעקבות בקשה של החברה משוויץ המבקשת לקבל זיכיון על המכירה. החברה מעוניינת להעלות את מכירי המנויים ולכן נוצר עיכוב מסוים בנושא.

"ברמה העקרונית כל הנושא טעון בדיקות ומחקרים. לאור העובדה שדניאל יאמר הביא את המועדון לרמות הכי גבוהות שיש בארץ, והחתים מנג'ר בעל שם עולמי, הציפייה הייתה שאנשים ירכשו יותר מנויים. הנושא של מכירת מנויים אינו על הפרק כרגע, ואנו שוקלים ברצינות שלא למכור מנויים השנה אלא רק כרטיסים למשחקים. אם נחליט כך, לא תהיה לאף אוהד אפשרות לרכוש מנוי, מאחר ואם עושים החלטה צריך לעמוד בה. אין חצי היריון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully